The Power Of Invision
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


The World Of Anxiousness & Mysterious Ways
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Answers 2012

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeThu Aug 02, 2012 11:13 am

6+8 2.8.2012 16:31
Siinähän oli oikein superluuserin tilitys. Vai että sossu vaan vittuilee? Kenen rahoja luulet niiden sossurahojen olevan, ei ne ainakaan taivaasta tipahda. Tee meille kunnolliselle palvelus ja vaihda hiippakuntaa.
xxxxx
Huomaan kirjoituksesi lyhyydestä 6+8 ettet tainnut ehtiä saada sitä kirjoittaessasi.Ehkä ensi kerralla..
(Suomi24, Rahaa 500 erät yli 1000)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeFri Aug 03, 2012 5:31 am

Auttaskohan se mitään jos hakis monta kuukautta etuajassa? Tulee hylkäävä päätös mutta ainakin näkis miten ne vyöryttelee niitä tuloja mikä ei tainnut olla edes laillistakaan. Ylijäämä jne. Jos se auttais että huomauttais vyöryttämisestä lakipykälien kera jo ennen h-hetkeä.
(Suomi24, Saanko toimeentulotukea)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeMon Aug 06, 2012 4:32 pm

Huomattu on ja ihmettelen. On olevinaan 2 sivua mutta toiselta sivulta puuttuu numerointi eli ei mikään laatutekele.
Teen itse hakemukset ja nyt hoksin että pakko laittaa tilinumerokin joka hakemukseen kun voivat tahallaan jättää maksamatta tai väärälle tilille niin kuin tässä kuussa kun ei ole ennen viivästynyt luvatut rahat niin tuskin sieltä yhtään euroa saa.
En sitten tiedä mitä se edistää jos asiakkaan oma näkemys menoista ja tuloista ei näy lomakkeella ollenkaan. Ilmeisesti sitä että allekirjoituksella hyväksyy tiliotteen menot ja tulot osaksi toimeentulotukihakemusta ja jos pikavippi on virkailijan mielestä tuloa niin näinköhän sitä voi kiistääkään. Johonkinhan ne sillä paperilla pyrkii eikä se ainakaan asiakkaan parhaaksi ole.
(Suomi24)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeTue Aug 07, 2012 3:10 am

En ole asiantuntija mutta on siis että lain puolesta sossun ei tarvitse tietää velkoja eikä muita kun ei ennenkään ole kysytty? Jos tarvii niin sitten laki lienee muuttunut minulta salaa vaikken niin kovin aktiivinen olekaan uutisia seuraamaan.
(Suomi24, Sossun uusi lomake)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeTue Aug 07, 2012 3:33 am

Jotain pikkukeikkaa, laskutus eezyn kautta. Juridisesti sama kuin osa-aikainen työ, kerryttää työssöoloehtoa, maksetaan palkkana. Pikkusummissa saa itselle noin puolet, eli ei sovi raskaaseen raadantaan vaikka silloin käteen saattaa jäädä jopa 70% laskutusmäärästä.
Tilityksen voi valita mieleisekseen. Mullakin oli suunnitelmia siihen suuntaan mutta pitää odotella parempaa hetkeä kun sossu ei antanut ollenkaan rahaa tälle kuulle niin viitsi sitä 70 euron ruokarahaa (mikä jäi asumistuesta yli) käyttää mainontaan yms.
(Suomi24, Tulot 0 euroa)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeTue Aug 07, 2012 4:59 am

"The king of ± 6.8.2012 13:02 +4156
Joku taitaa manipuloida näitä plussia ja miinuksia... "
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeTue Aug 07, 2012 12:47 pm

Päivän sisäpiirivitsi:
Täytyyhän Samin nakkia saada
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeThu Aug 09, 2012 1:23 pm

Minä en saanut rahaa vuokraan enkä ruokaan kun en heidän mielestä vastannut kysymyksiin ja toimittanut papereita mitä halusivat muttei kyllä ollut "päätöksessä" yhtään lakipykälääkään millä perustelivat rahatta jättämistä. Varmemmaksi vakuudeksi oli vielä jätetty tiedoksiantopvm pois ja allekirjoitus + laskelma Very Happy
Olen vaan niin älykäs ja onnekas että jotenkin osas varautua eli otin pikavipin millä maksoin 3 kk vuokran ja nyt voi sitten rehellisesti sanoa kaikille velkojille ettei ole millä maksaa takaisin kun sossu kieltäytyi maksamasta tukea.
Ruokarahaa on 50 euroa tälle kuulle muttei se haittaa, syön mitä kaapista löytyy. Jotain 3 päivää elin pelkällä suklaalla ja kahvilla. Very Happy Onneks lihonut tässä aiemmin jokusen kilon niin siinähän se taas tasaantuu jos ei pääse syömään "normaalisti".
(Suomi24, Sossutuet)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeMon Sep 03, 2012 2:11 am

Lain mukaan ei voi jättää ilman rahaa kokonaan mutta ei siihen kukaan puutu jos sossu jättää tuet maksamatta ja joku sen takia kuolee nälkään kun syyhän löytyy aina loppupeleissä omasta itsestä tai jos ei löydy niin sanovat sitten ettei toki ollut tarkotus mitään pahaa aiheuttaa.
Olleet varmasti montaa kertaa onnellisia kun ei vaitiolovelvollisuuden takia ole tarvinnut julkisuudessa selvitellä mitään asiaa.
Ei se ainakaan sossun ansiota ole että olen tässä vielä kirjottelemassa.
Onneksi itselläni alkaa omasta puolestani asiat olla jo sillä mallilla hoidettuina ettei ole pakottavaa tarvetta olla Telluksella tässä ulottuvuudessa mutta sääliksi vaan käy niitä joita vielä piti avittaa (jos siis sossun toimien takia matka katkeaa ennen aikojaan). Jos ne Japanissakin jaksavat olla syömättä niin pitkään että kuolevat nälkään niin kai se minultakin luonnistuu tarpeen vaatiessa. Nehän tosin ei edes pyytäneet apua kun eivät kehdanneet.
Vaikka käytännössähän osa asumistuesta kuitenkin menis ruokaan ja lopulla maksais vuokraa ja jotain välttämättömiä maksuja. Jaa-a mutta sähkö.. Kai senkin jotenkin sais maksettua.
(Suomi24, Sossu Ja Työkkäri)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeSun Sep 16, 2012 5:00 am

Sosiaalitoimisto: Pikapanot ovat katoavaa suomalaista kansanperinnettä.
(Onko kukaan edes saanut sossun tukia pikapanona?)
(Suomi24, Tuet aina myöhässä)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeTue Sep 25, 2012 6:13 pm

1. Mulle sossu on sanonut etteivät maksa sähkölaskujani korkean käyttömäärän takia vaikka käyttömäärä ei ole ainakaan minun käytöllä tullut. Asiasta on valitettu sähköyhtiöön jo viime vuonna mutta eivät huomanneet asiassa mitään outoa vaikka sähkön käyttömäärä kolminkertaistunut ilman loogista syytä. Ennen ollut se tonni kautta vuosi niin nykyään 3000. Eipähän tarvii miettiä sähkönkäyttöään kun kovasti saa työskennellä jos luonnollisesti aikoo niihin lukemiin päästä. Tänä vuonna käyttömäärän olis pitänyt olla 4000 ainakin jos se kerran oli viime vuonna oikein se kulutus (pitänyt paljon laitteita päällä toisin kuin ennen) mutta sen 3000 oli taas. Asun kerrostaloyksiössä eikä käytössä ole esim. pesukonetta.
2. Toimeentulotukea ei ole saanut nyt pariin kuukauteen. Kolmen kuukauden vuokrat maksettu pikavipillä mitä ei sitten tietenkään voinut maksaa pois. Onneksi ollut isot ruokavarastot mikä perinteisesti ollut tapana. Elo- ja syyskuussa ollut käytettävissä pelkästään asumistuki joten sossun kaikki selitykset on kyllä lakiin perustumattomia muttei ole viitsinyt valittaa mihinkään sosiaalilautakuntaan kun käsittely kestää niin kauan. On muitakin syitä miksi välttää sitä reittiä.
3. Päätöksen saa pääsääntöisesti laillisen ajan jälkeen mistä täytyy alkaa lähettelemään viestejä aluehallintovirastoon.
4. Sosiaalitoimiston mielestä pikavipit on tuloa ja yrittävät että jos maksettu pois niin voi huomioida menoksi ilman korko- + muita menoja eli yrittävät nussia perusosasta monta kymmentä euroa riippuen siitä mille summalle on vippiä joutunut ottamaan.
5. Viimesimmän sähkölaskun ne maksoi mutta suoraan laskuttajalle mitä eivät koskaan ennen ole tehneet joten sähkölasku on maksettu kahteen kertaan kun luulin että maksaneet luvatun summan väärälle tilille tai jotain.

Minä olen esimerkki siitä millasta se on kun sossu alkaa tosissaan vittuilemaan. On ne aiemmin muutakin harrastanut mutta ilman rahaa jättäminen on uusi ilmiö.
(Suomi24, Olenko ymmärtänyt oikein) (Julkaistaan kun tekninen häiriö poistunut)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeWed Sep 26, 2012 4:56 am


Namu... 2.8.2012 15:33
Syystä taikka toisesta mulla lipsahti pikavippien puolelle ja oli pakko ottaa kuukausittain. Sossukin sitten alkoi vittuilemaan että kaikki tilillepanot voidaan katsoa tuloksi ni riipasin sitten noin 5500 euron edestä pikavippejä parin viikon aikana ettei tarvii palata siihen asiaan enää. Tuhlasin rahat niin kuin kunnon sossun elätin kuuluukin.
Viimeisenä epätoivoisena tekonani otin lainaa 1500 euroa Credit24:sta ajatuksella että maksan vuokraa ja kun sossu tilittää vuokrarahat mulle niin lyhennän sitä velkaa reippaasti ja osaa johonkin tarpeelliseen niin sossu jätti kokonaan maksamatta tt-tuen tälle kuulle.
Eivät sanoneet että pikavippien takia, keksivät muuta mitä eivät osanneet lakipykälin perustella, allekirjotus puuttuu päätöksestä ja lähetyspäivämäärä ja laskelma puuttuu myös.
Jos en olis ottanut sitä lainaa niin olis jäänyt tämän kuun vuokra maksamatta. Että pitää sossun tämä(kin) ryssiä. Kun oli tarkotus maksaa tämä velka pois mutta onneksi kuulin huhua ettei Credit24 oliskaan enää niin ok firma joten ei haittaa jos jää maksamatta. Harmittaa tosin, en halunnut vaikuttaa ihan näin paatuneelta.
Mutta jäihän meille vielä Ferratum ja Euroloan. Niiltä en ole siis hakenut nyt enkä taida hakeakaan kun ei sitten anneta edes mahdollisuutta maksaa takasin. On se nyt vähän eri asia ****** rahaa firmalta jonka tietää ja epäilee ei niin puhtoiseksi kuin sellaselta josta on hakenut ja maksanut takasin siksi että tietää ettei se raha mene hukkaan.
Kyllä mä Ferratumilta tossa aiemmin sain 600 e joka tuli tarpeeseen ja jonka maksoin takasin mutta se alkaa luottotietojen puolesta menemään siihen ettei taida niin helposti saada sieltäkään minne on maksanut takaisin.
Credit24 ollut pitkään suosikkina mutta tavallaan tyytyväinen että niidenkin status himmentynyt kun takaisinmaksu tulee olemaan ilmeisen hankalaa sossun takia. Ei ole tarkoituksenmukaista että sossu panttaa rahojaan ja minä joutuisin sen takia maksamaan 500 euron korot kun mulla oli ihan muuta mielessä. Sitten heidän mukaan laina on tuloa jos ei maksa takaisin niin mistä mä sitten maksan jos ei ole muuta kun asumistuki.
En kyllä kovin väärässäkään ollut. Kun ne alko uhkailemaan niistä pikavipeistä niin arvasin että sopivan tilaisuuden tullen se on vippikin tuloa jos eivät muuta keksi. Eihän sillä tietenkään lainvoimaista häätötuomiota saa jos ilman omaa syytä jää vuokra maksamatta mutta niitä on monia jotka mielellään ottais tilanteesta täyden hyödyn.
Mulla on eräs merkittävä ominaisuus ja se on se että olen kiltti ja kunnollinen kun siihen on aihetta mutta jos huomaan ettei joku arvosta sitä että yritän parhaani niin nykyisen kaltainen tilanne on seurausta juuri siitä.
Voisinpa suositella samaa muillekin mutta ilman tukea se voi olla cruisaalista. Ne joiden elämä on mennyt samaa rataa kuin minun eivät ole täällä kertomassa siitä, on tainnut "itsemurha" iskeä päälle.
Itselleni tämä on vain mielenkiintoista, tarkkailla mitä vittuilua seuraavaksi on luvassa.
Jos vuokra joskus jää maksamatta niin se on tietysti hidaste ja vaiva mutta jos se ei ole omaa syytäni niin enpähän siitä välitä. Olen liian laiska jättääkseni vuokran maksamatta koska tiedän että häätää voi jos tahallaan jättää maksamatta joten en viitsi ruveta moiseen ruljanssiin.
Nykysuomessa hyvät ja rehelliset ei ole arvossaan joten ei kannata välittää luottotiedoista tai veloista, kyllä ne teistä jonkun muun sopivan vian löytää tarpeen vaatiessa.
Nim. Entinen kunnollinen


"6+8 2.8.2012 16:31
Siinähän oli oikein superluuserin tilitys. Vai että sossu vaan vittuilee? Kenen rahoja luulet niiden sossurahojen olevan, ei ne ainakaan taivaasta tipahda. Tee meille kunnolliselle palvelus ja vaihda hiippakuntaa."


"Näin on 7.8.2012 15:11
"Että pitää sossun tämä(kin) ryssiä."
Kyllä se oman elämänsä luuseri ja sosiaalipummi löytyy sieltä omasta peilistäsi. Sossussa ei ole muuta vikaa, kuin että antaa sinulle rahaa vastikkeetta. Mene töihin, äläkä minun lompakollani käy.
"niin mistä mä sitten maksan"
Palkastasi. Siitä mitä rupeat saamaan, kun menet töihin.
"Eihän sillä tietenkään lainvoimaista häätötuomiota saa jos ilman omaa syytä jää vuokra maksamatta"
Ei tuomioistuinta kiinnosta kenen syytä on ettet maksa. Häädön saat, jollet vuokraasi maksa oli syy mikä hyvänsä.
"Nykysuomessa hyvät ja rehelliset ei ole arvossaan"
Hyvät ja rehelliset ovat sinusta kaukana. "


"hohoijaa 9.8.2012 13:52
ai sossu ryssi.itse jouduin velkakierteeseen erään elämäntilanteen muutoksen takia ja siinä suossa sain rämpiä vuoden verran.ei sitä menty sossuun itkemään vaan hommattiin lisäduunia.työn hakua suosittelen sinullekkin."

Sossu ei ole nyt pariin kuukauteen antanut toimeentulotukea mitä lain mukaan olis pitänyt antaa ja vielä olen hengissä. Mahtaa vituttaa? Kato ku ei se sossu niin nopeesti saa kaikkia tapettua mut kärsivällisyyttä, kyllähän ne ammattilaisena osaa. Mut taidan olla jotenkin vittumainen tapaus kun ei aiemminkaan ole sossun vittuilu minuun tepsinyt. Kerkeen puhella paljonkin ennen ku nälkään (ja talvipakkasiin)kuolen. Tulihan se perkele talviasuttava telttakin ostettua kun tuumailin ettei tässä sovinnolla kuolla. Very Happy
(Suomi24, Rahaa 500e)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeWed Sep 26, 2012 7:58 am

"Ei kenelläkään ole velvollisuutta sinua elättää. " (Töihin siitä 26.9.2012 14:22)
Niinkö? Jos mun pitäis sitten lopettaa kaikki vapaaehtoistyöt. Älä minulta ainakaan tule apua pyytämään jos joskus joku hätä tulee.
Sä olet niin luuseri ettet pääse edes helvettiin.
(Suomi24, Rahaa 500e)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeWed Oct 03, 2012 6:38 am

Mullahan on nyt ollut 2 kuukautta laittomasti toimeentulotuki saamatta (elokuu ja syyskuu). Syönyt mitä kotoa löytyy jne niin alkanut tulla fiilis ettei enää ole oikein kivaa syötävää (terveelisyydestä niin väliä, söinhän mä 20 vuotta terveellisesti) mutta tänään hoksin että onhan mulla suklaavanukasta (kun tekee itse), pähkinöitä, leipää (tai sen tapaista kun itse tekee Very Happy) ja juotavaa. Niin ja hiutaleita (not very interested).
Mitä luulette, kauankohan ruokaa riittää kun syö "mitä kotoa löytyy"? Pitäsköhän alottaa ihan tutkimusprojekti?
Että eihän tässä niin kova hätä kuin sossu toivoi mutta entäs jos olis joku muu ollut kyseessä? Olisko enää tässä päätä aukomassa? Ehkä mutta vois olla hiukka nälkä.
(Suomi24, Tuleekohan sossun rahat ajoissa)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeThu Oct 18, 2012 9:37 am

Aikoinaan eräs sanoi että kyllä kaupasta saa varastaa ruokaa. Jos jää kiinni sanoo vaan että oli nälkä. Tais perkele olla oikeessa.
Mullahan siis tämä jo aiemmin mainittu että sossu katsoo pikavipit tuloksi ja tt-tukea alennettu 20% kun työsuhteeni ei kelpaa heille työtulojen vähyyden takia. Väittävät ettei heillä edes ole tapana kopioida asiakkeiden esittämiä papereita joten outoa että maksoivat yli vuoden normaalia toimeentulotukea ilman todisteita.
Onneksi olin ottanut sen verran pikavippiä että sain kolmen kk:n vuokrat maksettua, muuten olis tässä kuussa jäänyt vuokra maksamatta kun sossu jätti kokonaan toimeentulotuen maksamatta elo- ja syyskuulle vaikka käytössä oli vaan asumistuki. Oli sitten pakko ottaa lisää vielä pikavippiä että sai tärkeimpiä laskuja maksettua. Ruokakaupasta en ostanut mitään elo- enkä syyskuussa vaan käytin kotoa löytyvää syötävää.
Nyt sitten tälle kuulle katsottu pikavippi tuloksi vaikka se on jo maksettu poiskin, tosin otin pienemmän vipin tilalle ja nyt vaan makselen sitä pois. Osa laskuista jää maksamatta kun tässä kuussa piti jo vihdoinkin rikastuttaa ruokakauppaakin.
Aloittajalle suosittelen poikaystäväksi jotain moottoripyöräjengiläistä, esim. Bandidos, jos ongelma ei ratkea sillä niin sitten on varmaan mentävä leipäjonoon tai myytävä itseään (sossu ei sitten maksa kondomeja). Ei Suomella ole kykyä eikä halua turvata kenenkään olemisia. Jos olisin joku muu niin olisin jo hyvän matkaa etenemässä toiseen ulottuvuuteen mutta kaikilla ei ole sitä tuuria ja suojelusta kuin minulla on tähän asti ollut.
(Suomi24, Apua tt-hakemukseni hylättiin)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeThu Oct 18, 2012 10:24 am

"köyhä opiskelija
18.10.2012 19:10
Heh, kiitos "hyvistä" vinkeistä, itseni myymistä en ole vielä harkinnutkaan...
Soitin sosiaalitädille ja pelkkää v*ttuiluahan sieltä tuli. Kai nyt itsekin ymmärrän, että olen mokannut raha-asiani, mutta kyseinen työntekijä taisi ajatella että olen niin tyhmä etten sitä itse ymmärrä ja tarvitsen läksytystä. No, en jaksanut hirveästi alkaa selitellä kaikkia elämäni ongelmia jotka ovat minut johtaneet tähän pisteeseen, kun ymmärrystä ei olisi kuitenkaan tullut.
Kauniisti julkisuudessa puhutaan nuorten syrjäytymisen ehkäisemisestä, mutta se jää pelkäksi vitsiksi, kun virastoissa saa pelkkää p*askaa niskaan, kun yrittää ottaa itseään niskasta kiinni, järjestää asiansa ja päästä takaisin normaalin elämän syrjään. Käsittääkseni sosiaalityöntekijöiden tarkoitus on auttaa asiakkaitaan, ei tuomita ja mollata.
No, ensi viikolla aika sosiaalitädille. Pitää kerätä jo nyt voimia tulevaa lyttyyn painamista varten ja kaivaa sillä välin keittiön kaapeista tonnikalapurkit esiin, että saa jotain syötävää siihen asti. "

Kannattaa jos kehtaa dokumentoida käynti mutta rehelliseltähän tuo virkailija vaikuttaa kun niin avoimesti vittuilee, pahimpia on ne "mukavat" ja vasta myöhemmin selviää ettei ne niin mukavia olekaan.
(Suomi24, Apua tt-hakemukseni hylättiin)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeSat Oct 20, 2012 1:29 pm

Asioihin on hyvin yksinkertainen ratkaisu.
Eli kaikki sais asumistukea vuokran verran ja jos sais liikaa niin vähennettäis palkkatulosta tai muusta vastaavasta tulosta. Nykyisellä tekniikalla ei luulis olevan kovin vaativa toimenpide. Ei jäis keneltäkään vuokra maksamatta ja loppuis se ikuinen kerjääminen kun jäähän vielä ruokarahan pyytäminen köyhille puuhaksi mutta siinä ei ehkä ole tarpeeksi niin varmuuden vuoksi tekevät asumisesta epävarmaa. Miten muutenkaan sitä "itsemurhaa" vois edesauttaa kun eihän kaikkia saa jonkun lääkityksenkään piirin mitä kautta nopeuttaa tästä todellisuudesta erkanemista. Niin tai luotsata jo mainitsemani itsensä myymisen pariin.
(Suomi24, Apua tt-hakemukseni hylättiin)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeSun Oct 21, 2012 7:44 am

"Miksi pitäisi lähteä Suomesta eli omasta maastaan mihinkään. Ei kiinnosta tutustua muihin kulttuureihin.
Sehän on yleensä näin, että paras aines ei vaella.
En ole kutsunut tänne Suomeen vierasta kulttuuria.
Tänne vääntyy yleensä se pohjasakka-aines elätettäväksi. "

Hai ootko sie saamelainen? Ne kun on sitä alkuperäisväestöä ja muut on muualta tullutta "pohjasakkaa". Eihä tuo mittää, kylhä mieki joskus itteäin haukun.
(Suomi24, Romanit naapureina)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeMon Oct 22, 2012 2:16 pm

No ei sitä juuri sun syyksi voi laskea jos vuokrat jää maksamatta, tiukalla asenteella eteen päin.
Tutkintapyyntöä voi yrittää poliisille jossain vaiheessa, ei sisällä riskiä.
Itsessäni on kai vähän marttyyrin vikaa kun annan sossun vittuilla ja tiedän että niitä vituttaa kun se ei tepsi toivotulla tavalla. Tai kyllä mä kommentoin niiden tekemisiä mutten sen kummemmin järkyty, tappakoot nälkään jos luulevat tarpeeksi kovia olevansa siihen puuhaan. Tiedän että ovat mutta kun ehdin kommentoida turhan paljon ennen ku noutaja tulee ni sääliks käy lukijoita. En tosin usko että ihan pian nälkään kuolee kuitenkaan.
(Suomi24, Apua tt-hakemukseni hylättiin)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeWed Oct 24, 2012 10:55 am

"Lakihan sanoo että viranomaisen on säilytettävä saamansa asiakirjat vuosikausia. Miksi ne siinä tapauksessa pitäisi lähettää uudestaan? Nehän pitää olla niillä siä tallessa."
Olin toimittanut sossulle työsopimuksen ja sossu maksoikin vuoden ja päällekin normaalia toimeentulotukea mutta ilmoittivat muutama kuukausi sitten etteivät he ollenkaan tallenna asiakkaiden lähettämiä liitteitä itselleen ja lopettivat normaalin toimeentulotuen maksamisen ja käskivät mennä työvoimatoimistoon työnhakijaksi. Pyysin kirjallisena että vaativat minua irtisanomaan työsopimuksen mutta ei ole toistaiseksi sellasta paperia tullut.
Eli oman näkemyksensä mukaan sosiaalitoimisto on yli vuoden maksanut aiheettomasti normaalia toimeentulotukea mutta eivät kuitenkaan ole kiinnostuneita takaisinperinnästä. Tosin ovat alentaneet 20%:lla tukea ja kahteen kuukauteen en saanut tukea ollenkaan kun niin paljon tuloa (pikavippejä). On se hienoa olla viranomainen suomessa kun saa tehdä mitä huvittaa.
(Suomi24, Tampereen sossu taas kusettaa)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeWed Oct 24, 2012 4:50 pm

Tililtä oli tehty katevaraus niin kuin aina muulloinkin. Noin kymmenen päivää saldo oli ok (käytettävissä oleva summa) ja yht´äkkiä rahat oli ilmaantuneet takaisin käytettäväksi. Myös outoja teknisiä häiriöitä on ollut viime aikoina. Enkä mä tainnut koskaan saada takaisin sitä viittä euroakaan mikä oli veloitettu tililtä mutta ei mennyt perille nettiostoksia tehdessä.
Tosin olis luullut sen firmankin jonka rahat palautui jo tähän mennessä lähettäneen laskun tai jotain jos eivät kerran saaneetkaan rahoja. Eihän se katevaraus normaalisti kestä kuin max 3 päivää kun rahat on siirtyneet sinne minne kuuluukin.
(Suomi24, Nordea huijasi)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeThu Oct 25, 2012 1:57 am

Voi laittomasti. Jos lueskelet täällä pitempään niin saat selville mitä kaikkea muuta sossu laittomasti puuhastelee.
Itse laitoin sossulle oikaisuvaatimuksen niin siihen kai pätee se 3 kk valitusaika ja laittoivat eteenpäin jollekin aikuisjaostolle vaikka oli yli 2 vkoa kulunut. Käsittelyaika noin 2 kk.
Soaiaalilautakunnasta varoitettu ettei kannata sinne valittaa. Sitä kautta saa joskus vuoden päästä mitä kuuluu saada kun yleensä joutuu oikeusjutun tekemään asiasta.
Jos oikaisuvaatimus ei tuota tulosta niin voi laittaa poliisille tutkintapyynnön (itse en uskaltaisi laittaa rikosilmotuksena etteivät pääse itseäni syyttämään jostain).
Aluehallintovirastoon kannattaa valittaa liian myöhään tehdystä päätöksestä. Eli käytännössä kai 8 arkipäivää jos laskee mukaan saapumispäivän.
Ja kehtaavat vielä haukkua meitä ettei työnteko kiinnosta. Jos ei toimeentulotuen hakeminen ole työtä niin mitä se mahtaa olla sitten. Sossun vip asiakkaaksi pääsee jos jaksaa ryypätä tarpeeksi mutta kyllähän se dokaaminenkin työstä käy.
(Suomi24, Perusosan vähennys)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeThu Oct 25, 2012 3:49 am

Onko aikuisjaosto ja sosiaalilautakunta sama asia? Ymmärsin että ei. Valitetaanko aikuisjaoston päätöksestä sitten oikeuteen? Onko se aikuisjaosto ajankohtainen vain silloin kun tuki on kokonaan jätetty maksamatta?
Testien mukaan olen keskitasoa älykkäämpi mutta eihän sekään auta kun kukaan ei kerro mistä valitetaan ja minne. Tai kertoo täällä netissä mutta eiköhän se kuuluis suomen jakaa opaskirjanen näistäkin asioista.
Lakiteksti taas on eri asia, suuntaa antava. Käytäntö ratkaisee. Mutta sen olen huomannut että sossulta on turha odottaa kovin laillisia päätöksiä.
Tt-tuki jätetty kahdelta kuukaudelta kokonaan maksamatta ja siihenkin saa aikuisjaoston mielipiteen vasta 2 kk:n odottamisen jälkeen. Elokuun maksamattomuudelle annettu 2 eri selitystä. Ensimmäisellä kertaa eivät maksaneet kun ei ole työvoimatoimiston asiakas (pienituloinen työ, provisio jne), toisella kertaa liikaa tuloa kuulemma. Very Happy Pikavippejä.
Sossun vittuilun takia oli pakko ottaa lisääkin pikavippiä mistä johtuen lokakuun tuki pienempi + perusosa alennettu 20%.
(Suomi24, Perusosan alennus)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeThu Oct 25, 2012 12:53 pm

Joku kuitenkin maininnut sen 3 kk:n ajan että voi vaatia ratkaisua asiaansa ja mulla oli mielestäni mennyt yli 2 vkoa päätöksen saamisesta. Toimitin valitukseni sosiaalitoimistolle itselleen kun halusin niiden antavan selvityksen laittomaan päätökseensä. En ole antanut lupaa toimittaa valitusta sosiaalilautakuntaan, ovat omin päin panneet sen eteenpäin. Täytyy sitten tehdä selvityspyyntö miksi on papereita ilman lupaa lähetetty ulkopuolisille, ei ne tosin yleensä vastaa kyselyihin. Siksi varmaan lähettäneet ne paperit eteenpäin ettei tarvii vastata kysymyksiin.
Olin ymmärtänyt täällä olevista jutuista että sosiaalitoimistolta itseltään voi vaatia oikaisua 3 kk:n ajan.
Aion kuitenkin jatkossakin sosiaalitoimistolle itselleen esittää niitä selvityspyyntöjä, jos ne niitä laittomasti jakaa ulkopuolisille niin pitää kai sitten tehdä tutkintapyyntö poliisille, oli nimittäin samassa kuoressa toimeentulotukihakemuksen kanssa että tahallaan ymmärretty väärin sitten.
Onhan niillä ennenkin niitä tietovuotoja ollut, onneksi mulla vakiomuotoiset lomakkeet joka aiheeseen että jos jotain erikoisempaa olen muka hakemuksessa kirjoitellut niin ovat keksineet omasta päästään.
Sitä paitsi se valitus koski elokuu- ja syyskuu tukia joten seuraavaan hakemukseen laitan taas sille aikavälille hakemuksen miltä on jätetty maksamatta.
Jos ei ole saanut ollenkaan tukea jollekin kuulle ja on saanut kielteisen päätöksen laittomasti niin silloinkin pitäis valittaa sosiaalilautakuntaan vai? Jos ei ole esim. rahaa ruokaan niin siinä odotellessa kuolee nälkään ja se on laillista? Näin olen ymmärtänyt.
(Suomi24, Perusosan alennus)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitimeThu Oct 25, 2012 1:24 pm

Ai niin jättää kaikki laskut maksamatta kun nehän menee vaan ulosottoon, mitäs sitä puhelimella ja nettiliittymällä tekee, turhaan vaan selittelee asioitaan netissä. Niin ja sähkölasku kun sossuhan ei sitäkääm halua maksaa. Pikavipit ulosottoon...
Mulla on joka kuukausi noin 150 euroa pakollisia menoja mikä on aika paljon mutta 100 euroa/kk on siltä ajalta kun saanut normaalia toimeentulotukea eikä olosuhteet ole muuttuneet että perusosan alennukset tullu silleen yllätyksenä.
(Suomi24, Perusosan alennus)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Sponsored content





Answers 2012 - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 5 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Answers 2012
Back to top 
Page 5 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» F Version 2012

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Power Of Invision :: General :: 7-
Jump to: