The Power Of Invision
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


The World Of Anxiousness & Mysterious Ways
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Answers 2012

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSat May 26, 2012 7:27 am

Kokemuksesta voin sanoa että jos naapuri tai naapurit tahallaan tuntuvat ärsyttävän niin kannattaa käyttäytyä siten että niillä menee hermot. Se on ilmaista hupia katsoa raivokohtausta varsinkaan kun ei ole itse syyllistynyt mihinkään laittomaan ja toiselta siitä huolimatta menee hermot.
Itse en mielellään aloita riitoja mutta jos joku tuntuu kovasti kerjäävän huomiota niin voihan siihen joutoajan puitteissa jollain tapaa reagoida. Mutta jos on parempaakin tekemistä niin ei kannata vaivautua.
Kohteen profilointi on tärkeintä. Mistä on kateellinen jne. Oletko nuori ja nätti ja naapurin kurppaa vituttaa kun on vientiä, silloin kannattaa esitellä poikaystäviä ellei sitten satu olemaan parisuhteessa. Kateellisuus on yllättävän yleistä, joskus käsittämätöntä.
(Suomi24, Naapurit)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSat May 26, 2012 7:47 am


"hiljaisuuden aikaan
16.5.2012 08:17
+2
Onko mitään tehtävissä, kun naapuristani kuuluu äänekästä piereskelyä joka ilta silloin kun talossa on jo hiljaisuus? Sitä kuuluu toistuvasti noin 1,5 tunnin pituisena aikana niin, että pisimmät tauot kestävät viitisen minuuttia. Uskon, että naapurini häiritsee minua tahallaan. Niin äänekkäitä pieruja voi tuskin päästää vahingossa, itse asiassa ihmettelen miten kukaan pystyisi pieremään niin kovaa edes tahallaan. Lisäksi äänet alkavat aina samaan aikaan illasta, parin minuutin sisällä siitä kun hiljaisuus alkaa klo 20.00. Muina aikoina niitä ei kuulu lainkaan.
Olenkin alkanut epäillä, ettei piereskely ole aitoa vaan naapurini on nauhoittanut pierun ääniä ja soittaa niitä puhtaassa häirintätarkoituksessa. Äänet nimittäin alkoivat pian sen jälkeen kun kolhaisin vahingossa naapurini autoa. Korvasin tietysti vahingon ja pyysin anteeksi, mutta naapurini on sen jälkeen ollut todella vihamielinen minua kohtaan. Hän on muutenkin käyttäytynyt omituisesti kaikki ne vuodet jotka olemme asuneet naapureina, joten en ihmettelisi lainkaan jos hänellä on vaikeita mielenterveysongelmia.
Nyt piereskelyä on jatkunut jo 4 kuukautta. Olen yrittänyt puhua asiasta naapurini kanssa, mutta hän ei ota asiaa kuuleviin korviinsa. Äänet häiritsevät iltojani ja tahtoisin saada ne loppumaan. Onko mitään tehtävissä vai joudunko myöntämään tappioni ja muuttamaan muualle, jotta saisin viettää iltani rauhassa? "

Kyllä mä ainakin olen niin surkea tapaus että oli pakko piereskellä mikrofoniin että äänet tuli vahvistimen kautta kun ei muuten ollut tarpeeksi tehoja.
(Suomi24, Piereskely)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSat May 26, 2012 9:11 am

Olenhan mä jokuseen mustalaiseen tutustunut ja oman käytöksen huomioon ottaen hyvin on kohdelleet. Sanotaanko näin ettei moni valkolainen varmaan olis edes uskaltanut käyttäytyä niin kuin minä käyttäydyin mutta mä olinkin nuori ja viinaan menevä.
Erään romanin käräytin ryöstöstä. Totesin tyynesti etten rupea poliisille valehtelemaan (paitsi nykyisin kun ovat niin paskaa sakkia, poliisit siis) ja ettei kannata puuhastella rikoksia sillon kun olen paikalla. En muuten olis mitään sanonut mutta kun ne poliisit tuli siihen pyörimään eikä ollut lieventäviä asiahaaroja niin mitäpä siinä sitten muuta kuin totta puhua.
Myöhemmin se tyyppi eräässä tilanteessa totes että olin sille kerran oikein hyvä ystävä ja jos lienen ollutkin vaikkei se periaatteessa olis saanut kaveerata mun kanssa mutta eihän ne vanhemmat romanit ehtineet lapsiaan koko aikaa vahtimaan.
Kerran eräs humalainen romani kävi rinnuksiin kiinni niin kyllä tuli heti toinen romani väliin että pääsin pulasta.
Oishan se kiva jos tulis romaneita naapuriksi, ei se tilanne siitä ainakaan huonontuis. Osaan nukkua metelissäkin ja ei tarviis Alkoon asti lähteä jos alkaa janottaa. Kai työ miule alennuksella myisitte? (Ei en käräyttäis ku enhän miäkää sille sitte mittää vois jos meille tulis riitoo ja juoksisin siun puukkoon). Very Happy
(Suomi24, Romanit)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSun May 27, 2012 1:06 am

Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSun May 27, 2012 10:10 am

Mä ihmettelinkin kun joku Tromvelt lähetti textaria että vastata niin saa rahat tilille että mistä ne tietää tilinumeron. Luulin että numeron edellinen käyttäjä ollut asiakkaana. Mulle kun tulee siihen numeroon jatkuvasti viestejä ja soittojakin tuntemattomilta ihmisiltä jotka luulee tuntevansa minut. Niitä textareita on tosin hauska lukea.
(Suomi24, Vivus)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeMon May 28, 2012 8:08 pm

Niitä ei tehdä enää ja halpatuotantoa kun ovat niin pitempi käyttöikä vaatis korjaustaitoa. Usassa ja Australiassahan ne paljon harrastaa robottien korjailua ja muuta tuunailua. Mitenköhän pitkä kakku mielisairaalassa olis tullut jos olisin mennyt asentamaan robooni liekinheittimen niin kuin eräs teki sen sijaan että tyydyin vaan tutkimaan robotissa olevaa tekoälyä.. Very Happy
(YouTube, Roboteista)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeFri Jun 01, 2012 5:30 am

Otin pikalainoja sillä ajatuksella että otan sitten enää (jos saa) vain niistä firmoista mihin luotan.
Nyt ongelmaksi on muodostumassa se etten pääse niistä rahoista eroon kun oli tarkoitus tehdä eräs tarpeellinen hankinta kun nyt ei jostain kumman syystä sitten kelpaakaan raha vaan pitäis ostaa kerjäten luottopäätös mitä en tarvitse.
Nettisivuilla niin puhellaan että saa maksaa pankkiinkin. Luultavasti tekninen häiriö..
Mutta on ne yleensä mulle toiseksi jääneet (häiriköt), katotaan nyt miten käy tällä kertaa.
Sossukin vittuilee että pitäis mennä työnhakijaksi vaikka mulla on jo yksi työ ja toista aloittelemassa että miten montaa työtä ne oikein haluaa mun tekevän..
Ja minkäs mä sille voin jos se nykyinen työ on provisiopalkattua Very Happy ja seuraavakin (jos aloitan) tuskin hirveästi rahaa tuo.
Totta kai niitä vituttaa kun joutuvat toimeentulotukea maksamaan täysimääräisenä mutta ei ne ainakaan omalla käytöksellään ole edistäneet että olis kunnon työ että turha itkee sitten jos joutuvat elättämään.
Pikalainoistakin miettineet että pitäisköhän katsoa tuloksi. Juu tuloahan se toki on. Ne ei maksa tukea kuun viimeinen arkipäivä että joutuu nykyään senkin takia ottamaan pikalainaa kun tykkään että vuokra näkyy maksettuna tiliotteella kun anoo rahaa seur vuokraa varten. Kun nykyisellä käytöksellä sekin varmaan ennen pitkää tulee puheenaiheeksi ettei ole vuokra maksettuna jne.
Kohta on luottotiedot taas katkolla ja ei edes saa sitä minkä takia lainaa ottanut.
Tai saa mutta joutuu näköjään vitusti raatamaan senkin eteen kun ei raha kelpaa.
(Suomi24, Pikavippihelvetti)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeFri Jun 01, 2012 6:08 am

Mullekin erinäisen vittuilulta tuntuneen toiminnan jälkeen sai työkkäri karenssin ja en lopulta enää mennyt sinne ollenkaan.
Olin jonkin aikaa pysyvästi alennetulla toimeentulotuella (-20%) vaikka kuulemma 2kk kerrallaan sais vaan olla.
Sitten löysin provisiopalkatun työn ja sossu joutui maksamaan toimeentulotuen täysmääräisenä koska työsopimuskin on toistaiseksi voimassa. Palkkaa en tosin erikoisemmin saa kun on tosiaan provisiopalkattua.
Nyt sossu alkanut taas uhkailemaan että pitää mennä työnhakijaksi. Jos välttämättä haluais mennä niin mun pitäis ensin irtisanoa nykyinen työsopimus missä irtisanomisaika kuukausi. Toisaalta olen mahdollisesti aloittamassa toista työtä nykyisen lisäksi minkä olin keksinyt jo ennen uhkailuakin, sivuverokortti pitäis sinne toimittaa.
Siis siitä huolimatta että saattaa jopa olla 2 työpaikkaa niin sossu kuvittelee voivansa lain puitteissa alentaa toimeentulotukea. Palkan määrähän ei merkkaa vaan se mikä on status. Mä olen kuitenkin tehnyt virallisen sopimuksen nykyisen työnantajan kanssa ja sopimus on toimitettu sossuun eikä työ täytä työssäoloehtoa luonteensa vuoksi että onhan se ikävää että sossu joutuu lain puitteissa tukea maksamaan mutta tuntuivat siihen pyrkivänkin ettei ainakaan töissä vanhenis niin nauttikoot nyt.
Nyt ne vittuilee jo pikalainoistakin. Piti oikein niiden miettiä että olisko tuloa.
Ja joka kk nykyään (tosin vasta toista kertaa) pitäis tavata joku sossun tantta kun olevinaan asiaa.
Vaaterahaa eivät myönnä enää kuulemma, perusosasta pitää vaatteet ostaa.
Mutta ei hätää, mulla on muutenkin luottotiedot menossa (luulisin) niin siitähän saa hyvän tekosyyn olla maksamatta velkojaan. Jos niitä nyt enää muutenkaan saa maksettua..
Kyllä sitä ennen teki aina siten että olis vallitsevan mielipiteen mukaan yhteiskuntakelpoinen mutta siitäkin touhusta on mielekkyys mennyt jo aikaa sitten.
Ainakin jos luottotiedot menee niin tein sen tahallaan, on sekin parempi kuin rimpuilla kuukaudesta toiseen ja sitten todeta ettei jaksa enää. Jos ne luottotiedot kuitenkin menee niin samahan se on milloin ne menee. Yks velkojista kuitenkin yrittänyt jo pitempään ettei vaan sais velkaa maksettua niin ajattelin etten viitsi tuottaa pettymystä. Very Happy
(Suomi24, Työpaikka oli jo täytetty = karenssia)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSat Jun 02, 2012 12:21 pm

”Ote Suomen laki: Rikoslaki 33 1§. (24.8.1990/769) Väärennys. Joka valmistaa väärän asiakirjan tai muun todistuskappaleen tai väärentää sellaisen käytettäväksi harhauttavana todisteena taikka käyttää väärää tai väärennettyä todistuskappaletta tällaisena todisteena, on tuomittava väärennyksestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.”
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 10, 2012 3:12 am

Kaikkein vähimmällä pääsee jos hankkii provisiotyön, sama minkä verran palkkaa saa kunhan on "töissä" niin sossu joutuu maksamaan normaalin tt-tuen eikä tarvii juosta työkkärissä.
Mahdolliset vaihtoehdot jos työkkäri ei kiinnosta:
1. Tt-tuki alenee pysyvästi 20% tai sitten lain mukaan eli sossun ei tarvitse noudattaa lakia (näköjään).
2. Jos ei ole työvoimatoimiston asiakas niin sitten on varmaan jollain tapaa sairas eli pahimmassa tapauksessa löytää itsensä mielisairaalasta kun sossu on "huolissaan". Tämä tosin onnistuu vain jos tapaa 2 virkailijaa (jos ei vielä ole diagnoosia), jos jo diagnoosi niin parempi varoa jo yhtäkin virkailijaa eli kaikki tapaamiset todisteellisesti ettei voi vääristellä raporttiin.
3. Ns. työssä olon pitäisi varmistaa tt-tuki mutta ajan mittaan jonkinlaista ruikutusta saattaa esiintyä kun sossua vituttaa jos joku onnistuu saamaan tt-tukea liian vähäisellä nöyristelyllä ja pallottelulla.
4. Tai sitten sossun virkailijat on ns. normaaleja ihmisiä ja asiointi tapahtuu lain kirjaimen mukaan tai sitä pehmeämmin.
Minä voin jollain tapaa hyväksyä sen mitä lakiin on kirjoitettu vaikkei lakikaan liian inhimillinen ole mutta vittuilu, uhkailu ja laittomuudet käy pitemmän päälle ärsyttämään.
(Suomi24, Maksaako sossu?)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 10, 2012 3:29 am

Ilmeisesti seuraavissa tt-päätöksissä otetaan huomioon ne tulot mitkä saanut viiveellä eli pitäisi saada se mitä lain mukaan kuuluukin eli ei pitäisi vaikuttaa käytettävissä olevaan rahamäärään, saa vaan sossusta sen verran vähemmän kuin asumistukea saa Kelalta.
Tiliotteen mukaanhan ne päätökset enimmäkseen menee.
Jos on töissä niin sitten ottavat palkasta.
(Suomi24, TT Tuen Takaisinperintä)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 10, 2012 4:54 am

Taannoin anoin tukea kondomeihin. Smile
Mutta jos asiaa alkaa ajattelemaan juridisesti niin..
Seksin määrähän on yksilöllistä ja kondomit kuitenkin melko kalliita.
Älkää nyt naurako mutta jos kovin viriili suhde olis niin ei 3x/päiväkään mikään mahdottomuus olis. Onko sosiaalitoimistolla siis oikeus päättää minkä verran kukin nai? Koska mitä enemmän panee niin sitä vähemmän jää rahaa muuhun. Pyhällä Hengellä ja orgasmeillako ne siellä sossussa kuvittelee ihmisten elävän? Tai siis jos haluaa nauttia elämästä niin siihenhän se sitten menee.
(Suomi24, Mitä kaikkea sossusta saa)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 10, 2012 5:09 am

Hakemus sossuun:
"Liitän tähän oheen todisteet tarvittavien kondomien määrästä"
Very Happy
Itse en siis vielä ole tuollaista harrastanut mutta joku voisi.. Very Happy
(Suomi24, Mitä sossusta saa)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 10, 2012 5:19 am

"SOSIAALI JA TERVEYSMISTERIÖ:
Etuoikeutetun tulon soveltaminen toimeentulotuessa
Osa ansiotuloista jätetään tulona huomioon ottamatta toimeentulotukea myönnettäessä (toimeentulotukilain 11 § 3 momentti). Kotitaloutta kohti huomioon ottamatta jätetään vähintään 20 % ansiotuloista. Etuoikeutetuksi tuloksi voidaan hyväksyä kuitenkin enintään 150 euroa kuukaudessa. Asetettu euromääräinen raja ei siten estä lukemasta etuoikeutetuksi tuloksi yli 20 %:a ansiotuloista.
Etuoikeutettu ansiotulo otettiin toimeentulotuessa käyttöön vuonna 2002. Sillä halutaan edistää asiakkaan mahdollisuuksia parantaa toimeen­tuloaan vähäisillä omilla ansioilla ja sen myötä mahdollisuutta sijoittua pysyvämmin työelämään.
Ministeriö korostaa että etuoikeutetun ansiotulon menettelyn lisäksi vähäiset avustukset ja ansiot tulee edelleenkin jättää kokonaan huomioon ottamatta toimeentulotukea myönnettäessä. Toimeentulotukilain 11 § mukaan tuloina ei huomioida mm. vähäisiksi katsottavia ansiotuloja ja avustuksia eikä myöskään tuloja siltä osin kuin ne vastaavat työmatkamenoja ja muita työssäkäynnistä aiheutuvia menoja."

Jos siis myisi esimerkiksi tavaroitaan noin 45 eurolla kuukausittain niin sitä summaa ei saisi huomioida käytettivissä olevana varallisuutena?
Toistaiseksi ei ole uskaltanut myydä vaikka olisi raha tarpeen ollut.
Sossun touhut tietäen tuloksihan ne varmaan katsottaisiin vaikka ne saadut rahat saman tien käyttäis johonkin tarpeelliseen.
(Suomi24, Vähäisten tulojen huomiotta jättäminen)

Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 10, 2012 5:56 am

Entäs jos joutuu joka kk ottamaan pikavippejä että saa velat maksettua eikä siltikään kummoisesti jää rahaa ruokaan + sossu uhkailee katsovansa kaikki tilillepanot eli pikavipit tuloksi vaikkei olekaan laillista niin lopputulos on kuitenkin melkein sama, ennemmin tai myöhemmin niitä velkoja ei kuitenkaan sais maksettua ja loppuis ainakin se sossun uhkailu kun vaikee ottaa pikavippiä jos sitä ei mistään saa. Very Happy jos on kaikki paikat kolunnut jo läpi.
Me olemme tämän yhteiskunnan tuotoksia, nauttikaa nyt. Very Happy
Olinhan minäkin joskus ns. yhteiskuntakelpoinen (mitä se nyt nykypäivän sairaassa maailmassa tarkoittaakaan käytännössä).
(Suomi24, Onko perintään ja ulosottoon joutuminen..)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 10, 2012 4:32 pm

Jos ne puhelee että pikavipit voi ottaa tulona huomioon ja "työnhaku välittömästi vireelle" vaikka mulla on voimassa oleva työsopimus jonka irtisanomisaika on kuukausi niin ei taida minun rohkeus riittää irtaimen myyntiin Very Happy kun tiedä millaisten rankaisutoimenpiteiden kohteeksi sitten joutuu.
Ja oikein aika varattu sossuun että miksen ole työnhakija ja jos en mene niin alentavat ilmeisesti tt-tukea (laittomasti kaiketi). Työsopimus toimitettu sinne heti sen jälkeen kun saatu eikä sillon mitään sanoneet. Mutta kaipa ne kirjallisesti sitten vaativat että pitää työsopimus purkaa jos haluavat että voin virallisesti olla työnhakijana.
(Suomi24, Vähäisten tulojen huomiotta jättäminen)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeMon Jun 11, 2012 2:19 am

Olen minä netissä päässyt juttelemaan nonstoppina ihanien ihmisten kanssa eikä älykkyys tai sen vähyys ollut este. Kun eksyy oikeaan paikkaan. Suomessa en usko sen olevan mahdollista, ainakaan minulle, ainakaan fyysisessä kontaktissa.
(Suomi24, Älykkyys)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeWed Jun 13, 2012 9:58 am

Lainoissa on eroja.
Credit24 ja Ferratum näyttäis olevan sellaisia missä säästää ihan mukavasti jos päättääkin maksaa aiemmin pois. Euroloanin laskusta en löytänyt halvempaa summaa, tosin siitä en ollut vielä maksanut yhtäkään erää mutta jos se erikseen pitää anella se summa niin sitten Credit24:llä ja Ferratumilla pääsee vähemmällä.
Ferratumilta olin maksanut jo yhden erän (laina tuli tarpeeseen ja sain 600 euroa vaikka ekaa kertaa lainaamassa kun se oli PlusLoan laina) niin laskusta löytyi se kokonaissumma mikä oli huomattavasti pienempi verrattuna siihen että olisin vetänyt läpi sen x12kk maksuaikataulun niin maksoin sitten sen kun en juuri nyt halua olla niille velkaa.
Eli suosikit tällä hetkellä Credit24, Ferratum ja Euroloan (vaikka sieltä saakin vaan 200 euroa).
(Suomi24, Pikalainat)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeFri Jun 15, 2012 12:58 am

Mywirecardille pitäis maksaa se 10e mutta maksaessa tunnisteena ei ole muuta kuin nimi ja tilinumero mistä maksu tulee niin riittääkö se nyt sitten? PayPalilla on koodi mikä pitää liittää mukaan maksaessa.
Löytyi tosin bank code number mutta oli eri paikassa kuin maksuohjeet.
Kaiken lisäksi suoritin kirjautumisen saksaksi kun ei sieltä enkkuakaan löytynyt.
Mut huomaahan sen sitten jossei se kymppi päätynyt oikeeseen paikkaan.
En mä PayPalillekaan lähettänyt ensin kuin euron mutta perillehän tuo meni.
(Suomi24, Maksukortit)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeFri Jun 15, 2012 4:03 am

Eikös takuu ja käyttöhyöty ole eri asioita.. Takuu on myyjän antama, ei lakiin perustuva. Lain puolesta ei ole takuuta, ainoastaan se että jonkin tuotteen voi olettaa toimivan tietyn aikaa. Jos jollekin tuotteelle annetaan takuu joksikin tietyksi aikaa niin käyttöhyödyn soveltamisesta pitäis kai olla maininta takuuehdoissa?
(Suomi24, Käyttöhyöty)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeFri Jun 15, 2012 7:34 am

"Olen soittanut joka ikisen vaatimuksen/kehoituksen jälkeen Aasalle ja sopinut seuraavasta eräpäivästä ja olen myös toimittanut aina samana päivänä aasalle kuitin maksetusta saatavasta. Mutta tässäpä tämä. miten ihmessä todistat että olet sopinut puhelimessa? He ovat laittaneet tämän merkinnän ensinnäkin 3 kk jälkikäteen maksusta."

Senpä takia Vivuksen kanssakin oli niin vaikeeta kun ilman omaa syytä oli maksu myöhässä ja kun maksusuunnitelmaa tekevät vaan puhelimitse mihin en suostunut.
(Suomi24, Pikavipit)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 17, 2012 9:18 am

Harmi kun Suomessa ei saa ostaa Taseria. Jos alkaa ite kyhäilemään niin voi tulla johdollinen malli ja teho yli suositusten.
Usassa saa muutkin puukottaa selkään (tai ainakin ampua) kuin vaan viranomaiset.
Täällä Suomessa saa vaan kuunnella korvat luimussa ihan kotonakin tuli sitten kuka tahansa, ei puhettakaan mistään selkään ampumisesta niinku Texasissa vaikka siellä ei kuulemma niin ole väliäkään ketä telotetaan, saa olla syytönkin. Toisissa paikoin vähän kainostelevat, ihan piti telotukset lopettaa vankiloissa kun heräs epäilys että josko eivät kaikki olekaan syyllisiä vankiloissa.
(Sensuroimaton versio)

Harmi kun Suomessa ei saa ostaa Taseria. Jos alkaa ite kyhäilemään niin voi tulla johdollinen malli ja teho yli suositusten.
(Suomi24, Kuluttajansuoja, Heittotähdet)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 17, 2012 3:27 pm

Mites se tilinumero? Jos tilinumero vaihtuu niin on pakko käydä sosiaalitoimistossa (kuulemma). Onko laillista? Ja yleensä kun on ensimmäistä kertaa hakemassa tt-tukea uudessa paikassa niin haluavat että käy toimistolla. Eikö se tilin omistaja kuitenkin ilmene vaikka olis uusikin tili että voiko käymättömyyden perusteella jättää tuetta jos vaihtanut pankkia?
(Suomi24, Isossa pulassa)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 17, 2012 3:53 pm

Kai täällä silti saa kysyä neuvoa.
Itse en ainakaan poliisille mitään sanois jos joku raiskais, ei niitä kiinnosta.
Jos se sun ukkos kuitenkin jotain tekee niin voithan yöllä kun nukkuu kouluttaa pesäpallomailalla tai ehkä parempi ärsyttää sitä että käy päälle niin saa paremmin "luvan kanssa" tempasta. Tietysti kovin pienikokoisena voi olla hankalampi mutta kyllä kunnolla motivoituneet tuloksia saa aikaan.
Alussa kun ei edes vielä seurusteltu niin miesystävä alkoi käpälöimään. 3 kertaa käskin lopettamaan mutta kun molemmat oltiin kännissä niin lopputulos oli ettei uskonut ja minä tempasin nyrkillä ja polvilleenhan se tippu.
Kaikesta huolimatta ajauduin suhteeseen sen tyypin kanssa ja eron jälkeen oli seksiin pakottaminen mikä ei hänen näkemyksen mukaan ollut raiskaus. Olin tapahtuneesta kuitenkin sen verran ärtynyt että luettelin antaumuksella mitä kaikkea sen hepille tapahtuu jos vielä kerran käy päälle luvatta.
Asunto kun oli yhtä paljon minun kuin senkin niin siitä syystä en alkanut kiireellä omaa kämppää hakea vaikka seurustelu ei enää luonnistunutkaan.
(Suomi24, Oma mies uhkaa raiskata)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitimeSun Jun 17, 2012 6:50 pm

Minä aikani kuuntelin Klarnan vittuilua ja nyt kun asiat on muutenkin kärjistyneet eli taitaa luottotiedot mennä niin eipä ole viitsinyt enää Klarnankaan takia vaivautua. Kun ei kelvannut se mitä sopimusta tehdessä olin luvannut maksaa niin olkoot ilman.
(Suomi24, Klarna)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Sponsored content





Answers 2012 - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 3 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Answers 2012
Back to top 
Page 3 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» F Version 2012

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Power Of Invision :: General :: 7-
Jump to: