The Power Of Invision
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


The World Of Anxiousness & Mysterious Ways
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 F-Version Total

Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

F-Version Total Empty
PostSubject: F-Version Total   F-Version Total Icon_minitimeSun Nov 11, 2012 1:30 am



Ti 11.9.2012
Olo on kuin hyvinvarustelulla miehellä epäonnistuneen kloonauksen jälkeen. Menetin 4 tuumaa.
Ja tänään on se päivä..
Hyvä ettei tullut enempää uhreja, olis voinut tulla.
Haeskelin aiheeseen liittyvää videota mutta ei sieltä mitään kunnollista löytynyt, näin taannoin koostevideon missä oli asia kattavasti esitetty muttei löytynyt enää.

Su 9.9.2012
En ole koskaan ollut erityisen uskonnollinen mutta hyvä biisi tämä ja saattaa olla jopa jotain perääkin..
https://www.youtube.com/watch?v=bX5uSguogQM

http://www.lyricstime.com/prince-god-is-alive-lyrics.html
"Flash, flash!
Jack just got the news
God is alive! God is alive!

CHORUS:
Whoa, oh! {x3}
God is alive

News is comin' like a hurricane
Comin' down hard on those who live in vain
Treatin' each other funky when U know we're all the same
God is alive, this is not a game"

To 6.9.2012
Päivän mietelause:
Murha on vakava asia paitsi kun sen tekee viranomainen

Ti 28.8.2012
Oli energinen olo tänään, ihan kuin uudestisyntynyt.

Ke 22.8.2012
Päivän mietelause:
Feels like Christmas..

Ke 22.8.2012
Ihmettelin kun mun mies on vihainen. Ei halunnut puhua asiasta. Myöhemmin selvis että joku oli käynyt ovella riehumassa. Itse en huomannut.. Tiedä vaikka joskus saa vielä kaljapullosta päähän tai jotain..

Ke 22.8.2012
I have lost my heart for today

Ma 20.8.2012
https://www.youtube.com/watch?v=jF5o2UahU4g
Olisin jotain halunnut lisätä miehestäni musiikkilinkin lisäksi mutta jouduin sitten toteamaan ärsyyntyneenä "Vittu kun ei nyt säteile"

Ma 20.8.2012
I love to see your pretty face

Su 19.8.2012
Feels Like Been Hugged
https://www.youtube.com/watch?v=5LWv1boqXUw

Su 12.8.2012
Juttelin tänään koiralleni:
"Tämä ei olisi ollut mahdollista ilman sinua"
Päivän huono vitsi:
She´s sitting so she must be alive

Ps. Kai mulla joskus vielä on ihan oikeetakin asiaa..
Su 12.8.2012
A: ...joutu vaikeuksiin ku oli varomaton
B: Mitä, kuoliko se?
A: En minä tiedä, ei se ainakaan mitään sanonut kun viimeksi juteltiin.

La 11.8.2012
Koko päivän ollut kipuja.
Nukuin jotenkin huonossa asennossa ni vasemman lapaluun välissä ollut oireilua.
Kaikkeen koiruuteen se kroppakin ryhtyy kun ei ole koko ajan vahtimassa.

La 11.8.2012
A: Mikäs sulla on kun olet niin loistavalla moodilla tänään?
B: Käytin koiran pitkällä lenkillä.
A: Pitkällä lenkillä? Oliko se HK:n Sininen?
B: Se ei ole enää ollut niin in mutta kyllähän sekin käy. Nakkikioskilla norkoiltiin muttei siellä nyt juuri ollut tappelua niin kuin viimeksi kun joku etuili jonossa.

La 11.8.2012
Onko sulla koira?
Ei mutta ainahan joku mies sen verran seurailee.

La 11.8.2012
Mie polo uin 2000m kun ennemminki olis pitänyt miu koiran kans ulkoilla.

La 11.8.2012
Päivän mietelause:
IsBonBonFakeOfCondom

La 11.8.2012
Such A Radiant Day

Pe 10.8.2012
https://www.youtube.com/watch?v=Odas3-00TbQ&feature=related
Real men..

To 9.8.2012
My rocking hero:
Share, that gun rocks..
https://www.youtube.com/watch?v=89n2X_iJ8SM

Ti 7.8.2012
Päivän sisäpiirivitsi:
Täytyyhän Samin nakkia saada

Ti 7.8.2012
Päivän totuus:
"The king of ± 6.8.2012 13:02 +4156
Joku taitaa manipuloida näitä plussia ja miinuksia... "

Ma 6.8.2012
https://www.youtube.com/watch?v=tubIKXmIkRI&feature=relmfu
Ei ihan huono electro mix mutta biisilistan puuttumisesta tullut jotain valitusta kommenteissa näköjään.
Joo, onhan se kauheeta..

La 4.8.2012
Ne ei ole mitään turhia miehiä..
AC/DC:n pojat siis.
Mutta palatakseni tähän väinöasiaan niin,
If You Want Blood:
Ps3 zip zero nada
Pöytäkone tänään zip zero nada, pientä yritystä oli, normaalisti rulettaa
Philipsin kannettava dvd-soitin Yes!
Eli kuuntelin ja katsoin If You Want Blood-videon kun halusin.
Kuulokkeet Sony langattomasti.

To 2.8.2012
https://www.youtube.com/watch?v=R0yxXBCpC6g
Kesäkuun shoppailuja.
Maksoin mukavasti vuokraakin tässä kuussa.
Onneksi.
Sossu nimittäin jätti vuokrarahat ja perusosan tilittämättä.
Laittomasti koska mulla ei ole sellaista tuloa mitä voisi ottaa huomioon.
Perustelu olikin se kun en ole työnhakijana.
Voimassa oleva työsopimus on muttei sitäkään kai sentään moneen kertaan tarvii esitellä, onhan ne siitä tietoisia kun kerran ovat normaalia tukea maksaneet. Tiliote ei kuulemma kelpaa todisteeksi käytettävissä olevasta varallisuudesta. Sähköjäkään eivät kuulemma halua maksaa kuin nyt tämänkertaisen laskun.
Saan ilmeisesti nyt alussa ainakin maksettua yhtä tärkeää laskua asumistuella mutta se ei ollut tarkoitus vaan se että sossu tilittää maksamani vuokrarahat jolla rahalla olisin maksanut suurimman osan velkaa pois saman tien ettei olis mennyt paljoakaan korkokuluja.
Ilmeisesti jos sossu ei ensi kuussa tilitä maksamiani vuokria niin rikosnimikkeeksi tulee kavallus. Ei ne lähettäneet edes lainvoimaista toimeentulotukipäätöstäkään kun ei ole mitään perusteltu lakipykälin. Puhumattakaan muista ilmeisen tahallisista virheistä "päätöksessä".
Mut se on rock kun käyttää ruokaan vaan 50 euroa kuussa.
Asennekysymys myös.
Kyllähän sossujen voi antaa hyppiä silmille ja nuolla niiden persettä tekemällä mitä ne haluaa kun ovat lakia rikkoen sotkeneet asiat mutta se on alistuneen ihmisen valinta.
Onhan noita juttuja kuullut mutta se on kai aika harvinaista että sossu harhauttaa asiakasta teeskentelemällä lähettäneensä lainvoimaisen päätöksen. Ei siinä tosin ole allekirjoitusta joten ei siitä kukaan joudu vastuuseen, ainoastaan siitä että on jätetty ilman päätöstä but that´s the start. Niin ja se kavallus jos..
Netissä ollut huhua sosiaalitoimiston murhaamista ihmisistä ja alkaa tuntua ettei se ihan pelkkää huhuakaan taida olla.
Miesasioihin olen sentään tyytyväinen, niin tyytyväinen kuin nyt voi olla ulkopuolisen todellisuuden puristuksessa joka tekee kaikkensa ettei tapailu ainakaan olisi liian helppoa. Taitaa niillekin tulla joskus karu paluu perimmäisten totuuksien äärelle. Kun ei ole riitaakaan kenenkään miehen kanssa mitä nyt hermostun välillä kun ovat huolissaan miten pärjään näiden vittuilevien instanssieni kanssa.
Täytyy kai vähän napostella suklaata aamiaiseksi kun ei ole nyt varaa muuhun.

Ke 25.7.2012
Kyllä karhutkin ajattelee..
"Tiistai 24.7.2012 klo 13.44
Karhu lähti jahtaamaan juhlista poistunutta miestä Ruotsissa"
"You made it to my list, you ain´t party animal"

Pe 20.7.2012
I feel hot babe and it ain´t love..

Pe 20.7.2012
Olen kerran pari ollut ex enkä ajatellut lähiaikoina olla.
Niinhän ne sanovat että kolmas kerta toden sanoo. Exäilyn osalta jää se testattavaksi jonnekin hamaan tulevaisuuteen. Parisuhteelle se kolmas kerta voi hyvinkin toimia.

Ma 16.7.2012
Joke of the day:
"I´m late"
(Inside joke)

Su 15.7.2012
Extreme hunt:
AC/DC video If You Want Blood seems to be under some kind of attack.
Worked ok long time.
Then at first stopped working in Sony Playstation 3.
I used table computer and today doesn´t work there either anymore.
Must somehow be a problem if Bon Scott promise blood..
..to somebody.

La 7.7.2012
Päivän mietelause:
BonBon On Namu
Toisaalta..
Vanha suola janottaa
Paitsi..
Ettei se ole vanhaa

Ti 26.6.2012
Duke lives...
But I don´t cause damn game kills me again and again..

To 14.6.2012
Päivän mietelause:
Parhaat ideat syntyvät kun kuuntelee vähän aikaa vittuilua.

Su 20.5.2012
I can imagine somebody losing his mind just by understanding the world.

Ti 15.5.2012
New word order..
(siirsin siis tästä alemmas)

Ti 15.5.2012
Eilen oli pitkin päivää huono olo ja olis käynyt todella huonosti jos ei olis ollut eli tossa sen taas näkee miten jokin negatiivinen voi olla jotain ihan muuta kuin kuvittelee sen olevan.
Kunhan nyt ehtii niin vois tutkailla kaappia tai kaappeja. Tunnen mielenkiintoa. Luulis löytyvän jotain mistä näin kevään kunniaksi voisin luopua.
Sain hienon t-paidankin. Yks mekko nimittäin laski väriä ja mun jo parhaat päivänsä nähnyt t-paita oli pesussa myös ja värjäytyi lilan väriseksi ja on nyt kuin jotain muotijuttua edustava, kulunut mutta kuin uusi värien puolesta. Harmi, jos olisin arvannut olis voinut saman tien värjätä muutakin. Ainahan mä saan mitä mä haluan. Sossu tuntuu jotain vittuilevan kun pyysin vaaterahaa niin sainpas jotain "uutta" kummiskin, hä hä. Viekää vielä luottotiedotkin niin näätte mitä kivaa sitten tapahtuu.
En voi ymmärtää miten hurjaa ja mielenkiintoista mun elämä on mutta samaan aikaan turhankin latteaa joltain osin. Arkihan se on joskus pahin vihollinen. Senkin totesin eilen ettei olis aikoinaan pitänyt luopua varastosta mutta ei halunnut maksaa "turhasta". Mutta en tiedä onko pysyvä asuminen mun juttu, ei se ennen ainakaan ollut. Silloin oli niin helppoa, asusteli siellä täällä. Tavarat oli varastossa joten ei tarvinnut huolehtia niistä. Nykyään sitä on hommannut tavaraa kuin omaan asuntoon, mitä lienee siinäkin kuvitellut. Vaikka sisustaminen kivaa onkin niin nykyään tekisin ehkä ihan toisin. Minimaalista ja askeettista.
Odotan ihan kivaa päivää. Aurinko paistaa ja kaapeista löytynee jotain mielenkiintoista. Ja jos ei niin heittänen sitten pois.
Sattui käteen mukava kirjakin mitä on tullut lueskeltua.
Maailmassa on nykyään paljon enemmän järkeä, ei tarvitse ihmetellä niin paljon. Vielä kun keksis mistä "virus" tai "ohjelmointivirhe" on saanut alkunsa niin olo voisi olla kuin olisi keksinyt isommankin salaisuuden.

La 12.5.2012
Päivän mietelause:
This day is just a fucking dream..

La 5.5.2012
Jouduin jonkin kyberterrorismin kohteeksi ja sossukin ilmeisen tahallaan viivyttää toimeentulotuen maksamista kun onhan se hassu kun just tässä kuussa nyt viipyy.
Saisin siis uudet 200 euroa lainaa millä olisin maksanut sähkölaskun + ostanut ruokaa mutta sattumalta palvelussa jokin sotki pankkitilin numeron enkä saa vaihdettua netissä eli ilm. manuaalinen tilille laittaminen on ainut vaihtoehto mutta niillä ei ole asiakaspalvelua viikonloppuisin vaikka olin kyllä siinä uskossa että kaikilla vippifirmoilla on asiakaspalvelua joka päivä. Ainakin niillä hinnoilla luulis olevan varaa.. Onneks ei ole niin suuri hätä että tarviis rahaa johonkin kuolemanvakavaan. Siinä vippifirma sitten pyörittelis peukaloita kun asiakas kuoli rahanpuutteeseen.
Luoja että on taas kiire mutta asunto sentään näyttää aika kivalle. Täytyy palailla myöhemmin. Sainhan sentään ihmeteltyä kyberterrorismia.
Kahvia ja ruokaa, eiköhän se siitä taas.

Pe 4.5.2012
Mätän tavaroita jätesäkkiin kun en jaksa pelleillä niiden tavaroiden kanssa. Sieltähän ne löytyy sitten joskus jos tarvii. Pitäs kai alkaa heittämään vaatteita enemmänkin pois kun niitä pursuu joka paikasta vaikken juur mitään ostakaan. Ne tuntuu uhkaavan luonnonlakeja kun eivät kuitenkaan kulu tarpeeksi nopeasti.
Piti taas ottaa pikalainaa pari sataa. Sähkölaskun ja erään toisen laskun olisin maksanut mutten tiedä saanko niitä rahoja kun niin hitaasti tuntuu tulevan. Eipä niillä rahoilla varsinaista kiirettä, toinen lasku pitäis maksaa vasta parin viikon päästä mutta ajattelin nyt. Sähkölasku voi olla pahempi mutta eipähän se mun vika ole jossei pysty maksamaan. Pari muuta laskua voi osottautua hankalaksi kun ens viikolla menee jo vanhaksi ja en tiedä miten pitkään menee jos joutuu uudestaan hakemaan toimeentulotukea. Kirje sentään tallessa ellei ole tarkotuksella hävitetty. Vaikka yleensähän ne on jos häviävät. Siitä toisesta laskusta joutuu maksamaan 45 euroa ylimääräistä mutta laitan sen soskun kirjeeseen menoksi kun on laittomasti jätetty päätös tekemättä määräajassa.
Täytyy jatkaa taas hommia että sais edes vähän selkeempää tänne.


To 3.5.2012

https://www.youtube.com/watch?v=ycQIiA7dnKQ&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=bfg4fzeElRI&feature=related
Bunny bunny..

https://www.youtube.com/watch?v=HuAgHsAP8dE
It´s not a mexican, it´s terrorist! Laughing

https://www.youtube.com/watch?v=-qZeYz-07QI&feature=relmfu
The better offer.

Aikasemmin päivällä söin hyvää ruokaa ja kattelin The beautician and the beast.
Saa nähdä päädynkö mä sinne ulosottoon vai en.
En oo saanut sähkölaskuakaan maksettua vielä.
Vuokran maksoin maanantaina.
Lainarahalla.
Jos sais toimeentulotuen niin vois hoitaa niitä pakollisia juttuja.
Mut niillä oli varmaan ennen vappua kiire ryyppäämään niin jäi työt tekemättä ja nyt vapun jälkeen on krapula niin ei voi nytkään hommailla.
Oudosti nukahdin tätä kirjoittaessa.
Unessa olin jossain ulkomailla, etelän mailla, huoneistohotellissa ja odotin erästä miestä.
Ei tainnut olla ihan sen hankkima majoitus, olis ollut parempi taso.
En tiedä miten olin joutunut sinne ja miksi odotin sitä miestä.
Voi olla että mulla oli jokin hätänä, ei kuitenkaan niin pahasti että olis pelottanut.
Oli pimeä yö ja yht´äkkiä avonaisesta parvekkeen ovesta tuli joku mies vaikka oli korkeella.
Yritin kysellä nitä se haluaa kun tavallaan uhkaava tilanne mutta se puhua molotti omaa kieltään.
Jostain Intia Pakistan suunnalta näytti olevan kotoisin.
Heräsin ennenku selkis tilanne.

Ke 2.5.2012
http://www.fileratings.com/Review/Switcheroo_Deluxe
Löyty tollanen ihan kelpo ajanvietepeli. Ilmainen.

Ma 30.4.2012
Yön kiirettömyydessä mietin miksi minä olen ainut jonka tarvitsee noudattaa lakia.
Toimeentulotukea haettu sen verran ajoissa että tuen saa ajoissa.
Onko päätös tehty ja rahat tilillä laissa säädetyssä ajassa?
Ei.
Velkaa on ja kädestä suuhun eläminen jää nyt vähän kesken kun teknisen häiriön myötä laskuja jää maksamatta ja ilmeisesti luottotiedot menee.
Onko asia annettu velkojalle tiedoksi?
On.
Onko velkoja ottanut huomioon sen mitä laissa säädetään kyvyttömyydestä maksaa velkoja?
Ei.
Toiselle velkojalle ei ole ilmoitettu koska se on ilmeisen turhaa. Jo aiemmin ollut sen verran hämärää touhua ettei edes sähköpostitse käyty keskustelu takaa sitä etteikö asiakaspalvelu ns kuulisi omiaan.
Se firma jonka palvelussa tekninen häiriö ilmeni ei sopimusehtojen mukaan ole vastuussa aiheutuneista ongelmista.
Kuka siitä sitten on vastuussa?
Minä ilmeisesti.
Minun olisi pitänyt ymmärtää että ennemmin tai myöhemmin jokin tekninen häiriö tulee vastaan ja minä olen ainut joka on siitä vastuussa.
Kuitenkin ihmetyttää tämä luottotietojen menettämisen hinkuaminen.
Tietääkö joku tulevista tuloistani jotain mitä minä en tiedä?
No, oli motiivi mikä tahansa niin siitä olen sentään iloinen että se on juuri hämäräfirmojen lainat mitkä jää maksamatta.
Vaikea tosin kuvitella että minkään kunnon firman velat jäisi maksamattakaan.
Minulla ei tosin ole ollenkaan niin huonosti asiat kuin eräällä taannoin.
Oli nimittäin säästänyt palkasta ja ostanut auton.
Sitten meni työpaikka ja sossu että myypä auto ja elä niillä rahoilla.
Mutta jos systeemi on sama kuin ennen niin olisi kannattanut myydä auto ennen kuin hakee sossusta tukea ja tuhlata rahat jonnekin ja odottaa 2-3 kk ettei rahat näy tilillä enää.
Sivusta seuranneena ihmettelin kun ex sai perintöä 50 000 markkaa jotka tuhlas parissa kuukaudessa ja saatiin sitten sossusta rahaa kun ei se tilillä näkynyt sitten enää.
Sillon kun se niiden rahojensa kanssa vielä nautiskeli niin innostui lähtemään laivalle kavereiden kanssa.
Mä olin tietty ilman rahaa niin jätti mulle 50 mk kolmeksi päiväksi ruokaan ja laivareissulla tuhlasi kuulemma 6000 markkaa.
Oli ihan heitellyt rahaakin tanssilattialle.
Mut ei se mitään, enhän mä sitä rakastanut että sinänsä ei väliä miten kohteli.
Sain mä sen pari kuukautta ruokaa siinä kuin sekin.
Se laivareissu vaan vähän ärsytti kun jollain 50 000 markan volyymilla jätti ruokarahaa 50 mk muijalle jota oli jo pitempään nussinut.
Tosin ennen panemista oli vielä nihkeempää.
Olin huomaavinaan ettei kovin innokkaasti puolustanut (harrasti kung-fua) kun eräs yön sankari kävi pahoinpitelemään minua.
Myöhemmässä vaiheessa elämää sai itkuraivarin tapaisen kun kieltäydyin lähtemästä sen kanssa pahamaineiseen Asematunneliin perusteluna se ettei se kummiskaan auttais jos joku alkais pahoinpitelemään mua.
Viikonloppu olis voinut mennä vähän paremmin sen suhteen että lauantaina tuli nukuttua 6-8 tuntia ylimääräistä.
Ruoka alkoi loppumaan mutta sitten muistin karkit jotka olin pannut syrjään kun olivat mielestäni pahoja.
Ensimmäinen niistä maistui ihan samalle kuin lapsuuteni vihreät tikkarit.
Tänään taas kahvi maistui hyvälle vaikkei ollutkaan maitoa laittaa sekaan.
Nyt ruoka tosin alkaa loppumaan eli sellaiset pari päivää ehkä joutuu olemaan nälässä mutta ei se mikään ennätys vielä ole.
2 päivää on max minkä joutunut olemaan nälässä.
Tosin jouduin kuuntelemaan sen poikaystäväni ruikutusta ainakin päivän.
Oli meillä riisihiutaleita mutta nehän ei kelvannut vaan oli mielummin nälässä vaikertaen elon kurjuutta.
Yritti se roskiksestakin jotain syötävää löytää muttei lykästänyt.
Niin en sitten tiedä onko kummoisesti syötävää näin vappuna.
Olisi jos sossu tekis niin kuin laissa sanotaan mutta älkää suotta ajoissa maksako, sehän olen vain minä.
Sähkölaskukin jo myöhässä..

Su 22.4.2012
Päivän mietelause:
Kyllähän sitä suklaatakin nälkäänsä syö.
(Jos on niin köyhä ettei ole vara muuta ostaa)

Pe 20.4.2012
Täytyy näköjään vähän miettiä tekemisiään kun on tarkkailun alaisena.
Ihan positiivisella tavalla tosin.
Onhan se hyvä että homma hoidossa.
Päivän mietelause:
Maailma on silti paha paikka vaikka linnut laulavatkin.
Päivän toinen mietelause:
Voisin minä olla optimistikin mutta kun olen selvinpäin.

Ke 18.4.2012
Päiväkirjan uusi nimi (All The Little Things I Can´t Say In Public) ei siis tarkoita että päiväkirjani sisältäisi salaisuuksia, lähinnä se on haaveilua että jos voiskin harrastaa vapaata itseilmaisua. En "uskalla" kirjoittaa kaikkea edes paperille. En halua päätyä itkemään kuin Frances (elokuva).
"They have stolen my diary. They have stolen my life."

Ti 17.4.2012
Tiukkapipoista sakkia jos jokin aseen heiluttelu on noin vakavaa..
Kun tuskin siinä kenenkään henki oli vaarassa.
Vähän suhteellisuudentajua.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4258797/Shock-as-smirking-Pippa-Middleton-pal-points-gun-in-crazy-car-stunt.html

Ti 27.3.2012 Klo 16.15
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012032715377281_vi.shtml
Lady Gaga näyttää ihan joltain Neitsyt Marialta vähällä meikillä eli kauniilta.
Meikkikin ok, yllättävän hyvältä vaan näyttää noinkin.
"Miss Helsingin unelma täyttyy: Silikonit"
Neutral
Tuntuu niin turhalta.
Since when joku lattarinta on muka missiksi päässyt eli ei voi tulla tarpeeseen ne utareet.
Taisi tosin olla palkintona siinä kilpailussa mutta raha olis ollut parempi palkinto.
Aurinko jakelee valoaan ja se on kieltämättä mukava tunnelmanluoja.
Nykyään on kuumotellut päivittäin eikä se ainakaan patterista johdu kun se on kylmä kun sitä koittaa.
Ihan ok päivä tunnelmallisesti, on niitä huonompiakin ollut.
Eräs elokuvakaan ei ollut niin huono kuin muistin.
Ei niistä ensimmäisen katsomisen perusteella aina saa selvää.
Eräs unelma odottaa toteutumistaan, mistään isosta jutusta ei tosin ole kysymys, mielenkiinnosta vain.

Pe 23.3.2012
Ihan pätevää jumputusta. Paljon biisejä..
http://www.mikseri.net/artists/spygeh.24879.php

Pe 23.3.2012
Steppenwolf wrote:
Tulin vastavierailulle Smile Aika erikoisia nuo spermanmetsästäjät. Suomessa ei niitä ole ( onneksi ) Very Happy. Hyvää vointia.
Kiva kun tulit (sanoi nainen "safarilla" Zimbawessa)..
Vitsi vitsi..
Toivottavasti sullakin kivat voinnit.
Kuuntelen juuri löytämäni psytrance musasivun matskua ja onhan se ihan hyvää. Kuuntelin vaan kolmannen biisin ekana ja siellä oli jotain huumeista. Mulle tulee energinen olo jo pelkästä kuuntelusta ettei siinä enää mitään extraa tarvii. Ni siitä tuli vähän negatiivinen state of mind.

Pe 23.3.2012
En ole varma onko tämä niin hyvää musaa mutta kuunteleehan sitä kerran ehkä.
http://www.mikseri.net/artists/?id=59712

Pe 23.3.2012
Kun kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa...
"Mies, oletko matkalla Zimbabween? Varo spermanmetsästäjiä!
Torstai 22.3.2012 klo 22.29
Miespuolisia Afrikan-matkailijoita uhkaa erikoinen vaara. Poliisi neuvoo, kuinka siltä voi välttyä.
Spermaa tarvitaan kulttimenoihin.
Zimbabwen teillä liikkuu naisjoukkoja, jotka vaanivat miespuolisia matkailijoita. Naisten tarkoituksena on harrastaa miesten kanssa seksiä, ja ottaa heidän spermansa talteen.
Zimbabwelainen Susan Dhliwayo sai kuulla ilmiöstä, kun hän pysäytti hiljattain autonsa ottaakseen miespuolisia liftareita kyytiin. He eivät kuitenkaan suostuneet nousemaan 19-vuotiaan naisen kuljettamaan autoon.
- He sanoivat, etteivät voi tulla kyytiin, koska eivät luota minuun, nainen kuvailee.
Paikallisten tiedotusvälineiden mukaan spermanmetsästäjät ovat huumanneet miehiä tai pakottaneet heitä seksiin aseella uhaten. Ampuma-aseen lisäksi miehiän uhkailtu veitsillä ja jopa myrkkykäärmeillä.
Miehille on myös annettu seksuallista halua lisääviä aineita. Uhrit on pakotettu useisiin yhdyntöihin, ennen kuin heidät on viimein jätetty tien poskeen.
Vasta kolme saatu kiinni
Ensimmäiset spermasaalistustapaukset tulivat julkisuuteen jo vuonna 2009. Poliisi on kuitenkin saanut kiinni vasta kolme tekoihin syyllistynyttä naista. Heiltä löydettiin muovipussissa kymmeniä kondomeja, jotka sisälsivät siemennestettä. Hyökkäykset ovat kuitenkin jatkuneet viime lokakuussa sattuneen pidätyksen jälkeenkin.
- Niitä on sattunut lähinnä silloin, kun uhrit ovat liftanneet ja nousseet yksityisautoihin. Kehotamme ihmisiä käyttämään julkista liikennettä, kuvailee Zimbabwen poliisin tiedottaja Wayne Bvudzijena.
Poliisi ei ole vielä saanut selville, mihin spermaa oli tarkoitus käyttää. Naisten kuitenkin uskotaan keränneen sitä kulttimenoja varten. Siemennestettä käytetään muun muassa riiteissä, joiden on tarkoitus tuoda onnea, vilkastuttaa liiketoimintaa tai estää rikollisia jäämästä kiinni.
IL-AFP"

Ke 21.3.2012
http://www.lapinkansa.fi/Kotimaa/1194729351310/artikkeli/mediuutiset+kellokosken+prinsessa-elokuvan+yhteydessa+rikottu+salassapitovelvollisuutta.html

Ma 5.3.2012
Ostin jokin aika sitten tietokonepelin eurolla tai kolmella eurolla.
Space Force - Rogue Universe
Aika kivalta vaikuttaa.
En muista että juurikaan ennen olis tullut avaruuspelejä pelattua.
https://www.youtube.com/watch?v=XaJUeH-YPI0
Star Raiders 2011. Ei niin paljon parannusta 4 vuodessa että välttämättä ostais uusimpia pelejä kalliilla hinnalla.
https://www.youtube.com/watch?v=XDnObqvw_D4&feature=related

La 25.2.2012
Harvemmin on viikko kulunut näin nopeesti. Ihmeellistä oikein. Ihan kiva että kului.
Mielenkiintoisia asioitakin tapahtunut.
Täytyy kaivaa "naftaliinista" eräs juttu. Eräs käyttötavara joka on aikain saatossa jäänyt odottamaan parempia päiviä.
Linnut laulelee keväisesti.

Pe 17.2.2012
Vapaita assosisaatioita: Vittu, saatana, perkele..

To 9.2.2012
Aurinko jo vähän lämmittääkin, tulee mukava fiilis.
Muutenkin ehkä mukava päivä.

7.2.,2012
Ainakin toivon niin.
Maha ei ainakaan ole ollut kovin hyvällä tuulella.
Ruokavaliosta se varmaan johtuu.
Heräsin siihen kun suuhun nousi happoa.
Harvemmin sellaista sattunut.
Olikin sitten melko ikävä tunne jonkin aikaa.
Tunsin mahanesteen polttelevan kurkun suulla mutta onneksi vedellä saa vähän laimennettua.

Eilen löysin uudestaan technoaarteeni.
Kyllästyin metsästämään YouTuben technobiisejä ja muistin että onhan sille vaihtoehto.

Ulkona on kaunista ja lumista mutta linnut ei tänään ainakaan ole pahemmin laulelleet keväisesti.
Mahtaiskohan löytyä kivaa kuvaa avattarelle.
Ehkä ei.
Jos kuvan koon muuttaa niin se näkyy sitten olevan pilalla eli ei saa takaisin isoon kokoon niin terävänä kuin se alunperin oli.

Mielenkiintoinen reaktio pressanvaalien tulokseen: Halusin tappaa itseni Very Happy
Kun ei tykkää niin ei tykkää.
Olen jo toipunut, toivon vaan että pysyttelee taka-alalla ettei mun tarvii lukea turhan montaa otsikkoa.
Mulla olis muuten "arkaluontoista" videomateriaalia sen sukulaisesta.
Ei se muuten mutta ainahan se on skandaalia mitä tunnetumpi tyyppi kyseessä.
Olisin voinut halutessani kuvata stripteasevideonkin mutta en viitsinyt ihan niin estoton olla.
Ihan tuoreesta videosta ei kuitenkaan ole kyse.
Varmaan sais ihan hyvät rahat jos myis jollekin lehdelle eikä ilmeisesti lainkaan puolesta olis estettä kun kohde ei kieltänyt kuvaamasta.
Hienoa, siinä se irtaimiston arvo taas nousee.
Oli jo muutenkin ihan kiva summa, yhtään ihmettelis jos joku kävis varastelemassa.
En siis ole mitenkään onnessani jos joskus tulen sotkettuun tai tyhjään kotiin.

17.2.2012
Ei nouse editillä..
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
 
F-Version Total
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» F Version 2012

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Power Of Invision :: General :: Diary-
Jump to: