The Power Of Invision
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


The World Of Anxiousness & Mysterious Ways
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Answers 2012

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeWed Apr 04, 2012 2:00 am

"Skorpioni 24.10. - 22.11.
Taiteilet kahden vaiheilla, varsinkin ihmissuhteessasi. Haluaisit montaa asiaa yhtäaikaa, mutta siihen ei ole mahdollisuutta. Yritä keskittyä olennaiseen."
Luulen että oikeammin horoskooppi kuuluisi näin:
"Skorpioni 24.10. - 22.11.
Taiteilet kahden vaiheilla, varsinkin ihmissuhteessasi. Haluaisit montaa aisaa yhtäaikaa, mutta siihen ei ole mahdollisuutta. Yritä keskittyä olennaiseen."
Hmm.. Kyseessä voi olla jopa horo skooppi.
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeSat Apr 07, 2012 4:59 am

Asia täytyy siis ymmärtää niin että nettikeskustelu ei saa olla ns luonnollista keskustelua kun luonnollisessa keskustelussa tapahtuu yleensä jonkinlaista lipsumista muuhunkin kuin siihen aiheeseen mistä aluksi keskusteltiin.
Jos mä sitten olen epänormaali tai jotain kun ns vapaa keskustelu ei häiritse.
Leffa mikä kertoo eräästä kuuluisasta radiotoimittajasta jota sen pomotkin vihasi pyysivät tekemään tutkimuksen sen kuuntelijoista. Ne jotka tykkäs kuunteli keskimäärin kaksi tuntia päivässä. Halusivat kuulemma tietää mitä se seuraavaksi sanoo.
Ne jotka vihas kuunteli keskimäärin neljä tuntia päivässä. Pomo hermostu että minkä takia ne neljä tuntia kuuntelee. Haluavat kuulemma tietää mitä se seuraavaksi sanoo.
(Keskusteluketjujen rönsyistä)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeSat Apr 07, 2012 6:25 am

"Jos haluat pohtia kanssani lääkkeitä lasten keskinäiseen kateuteen, tehdään se toisessa ketjussa."
Tulisiko ketjun nimeksi "Lasten kateusongelmien lääkkeellinen hoito"?
Vaiko peräti "Lasten psyykkisten ongelmien lääkkeellinen hoito"?
(Unpublished)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeSat Apr 07, 2012 7:29 am

Sattu yks tekninen häiriökin minkä takia en sitten pystynytkään seuraamaan tekemääni suunnitelmaa.
Maksoin velkaa pois enkä saanut sen teknisen häiriön takia uutta lainaa mistä johtuen jotain saattaa mennä ulosottoon.
Varmaan melko erikoinen syy että menettää luottotiedot sen takia että maksoi velan etuajassa pois.
Mulla on tosin niin kädestä suuhun meininki että se on sama millon se häiriö olis tullut.
Jos olis vaan ne perusmaksut riesana niin ei se sillon niin vaikeeta olis.
Mutta voihan sitä kynällä ja paperilla yrittää järkeillä kun tuskin niitä teknisiä häiriöitä jatkuvalla syötöllä voi olla tai jos on niin sitä alkaa jo vähän ihmetellä. Ainakin parissa paikassa oli oireilua. Siinä mielessä vähän kyllästynyt nettiin kun täällä on kaikki niin epävarmaa.
Meinaan vaan kun olen jo kerran pulassa niin ei kai kannata pelätä mitä se seuraava tekninen häiriö saa aikaan joten voi jotain yrittää. Olisin mä varmaan kuitenkin joutunut sieltä toisestakin paikasta ottamaan velkaa, nyt sitä vaan on enemmän enkä saa sitä maksettua normaalisti. Ilman häiriötä ei olis maksuvaikeuksiakaan mutta ongelmiahan niiden viruksien on tarkoitus aiheuttaakin.
Ainakin virustorjuntaohjelma näkyy olevan ok vaikkei nekään oikeesti auta ja ymmärsin ettei ongelma taida edes olla mun koneella vaan muualla.
(D1)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeTue Apr 10, 2012 1:01 am

Minulla varmaan vähän helpottaa.
Teknisen häiriön takia mulla suurella todennäköisyydellä menee velkaa ulosottoon.
Tähän asti tunnollisesti (kärsien) hoitanut raha-asiat ok.
Parin kuukauden päästä ei kai tarvitse enää.
Miinuksena tietysti luottotietojen menetys eikä varmaankaan saa lainaakaan mistään jos tulis joku hätä.
Siitä joutuu maksamaan jos ei ole ympäröivää järjestelmää älykkäämpi.
Olisi pitänyt ymmärtää että siinä käy huonosti jos elämä on nettitoimintojen varassa.
Luulen silti että mulle käy paremmin kuin niille jotka vielä luottaa järjestelmien toimivuuteen.
Mä olen jo tottunut siihen että ikäviä asioita tapahtuu ja näyttää siltä että se on "aina omaa syytä" ja kyllä se jollain tapaa naurattaa kun mulla on menossa velkoja ulosottoon sen takia että maksoin velkaa etuajassa pois.
Täytyy nauttia näistä fiiliksistä, voihan se sitten myöhemmin vituttaa toisinaan.
(Ketä vihata)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeTue Apr 10, 2012 3:35 am

Mun piti tulla jo aikasemmin mutta oli huonoa oloa.
Nyt on onneksi parempi.
En vaan tiedä syömisestä.
Tai kyl se onnistuu mutta voi olla ettei kaikkea voi syödä.
Muuten ihan hyvät tunnelmat.
Mutta voi olla että on vähän levoton päivä tiedossa.
(D1)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeThu Apr 12, 2012 4:04 am

Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeFri Apr 13, 2012 1:35 pm

Se on kumma noiden firmojen kanssa kun jotain tarvii tietää niin eivät vastaa vaan selittelevät jotain.
Sitten yrittää rivien välistä päätellä että mikä on vastaus kysymykseen.
Mulla nyt vaan sattuu olemaan muutama lasku joita ei voi jättää maksamatta ja kun eivät kerro saako uutta lainaa niin en voi maksaa velkaa kokonaan pois kun sitten ne tärkeet laskut jää maksamatta. Se on kyllä silkkaa taidetta miten jotkut saa ihmisten elämän pilattua yhdellä pikku häiriöllä, siinä mielessä kiva että saa kokea tämän. Voi sitten mainostaa eteenpäin miten se homma tapahtuu.
Jos mulla menee velkaa ulosottoon niin rahatilanne paranee. Very Happy. Että ei ne häiriön aiheuttajat taida olla niin fiksuja kuin kuvittelevat. Kun on eräitä tahoja joille ei viitsi olla lojaali niin ne saa rahansa hitaasti mutta varmasti. Muuten olis saaneet paljolti sen mukaan mitä sovittu.
Hauskaa viikonloppua.
(D1)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeFri Apr 13, 2012 1:51 pm

Sitten jos mulla tosiaan menee jotain ulosottoon niin pakko juhlia jotenkin sitä uutta holtittomuuden aikakautta.
Turhan tunnollinen ehkä ollut kaikki nämä vuodet.
Seuraavaksi vois vaikka alkaa varastelemaan kaupoista.
Kyllähän mä aikoinaan varastinkin mutta lähinnä mielenkiinnosta.
(D1)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeSat Apr 14, 2012 4:06 am

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10584186#comment-54673582

Mulla oli ihan ok vaikkakin kädestä suuhun elinkin. Sitten päätin maksaa lainan pois etuajassa ja ottaa uuden paremmin tilanteeseen sopivan lainan kun tuli jokin virus (?) niiden palveluun. Olin jo ottanut lainaa sieltä useamman kerran niin tiesin miten systeemi toimii. Nyt sitten järjestelmä tiputti yhden tähden pois. Aiemmin oli saanut lainaa 500-600 euroa 6 kk maksuajalla (*** asiakkuus) niin nyt vain 300 euroa 3 kk maksuajalla (** asiakkuus) eli nopeutettu takaisinmaksu aktivoi jonkun häiriön.
Mulla menee luultavasti velkoja ulosottoon ton häiriön takia. Ne lupaili että myöhemmin saa normaalisti taas lainaa mutta en voinut odottaa ja se 300 euroa oli liian vähän kun suunnitelma oli tehty oletuksella että saa väh 500 euroa/6 kk, olis saanut enemmänkin kun lainasumma nousee aina asiakkuuden myötä.
Velkaa piti olla (kun suunnitelma viety päätökseen) 500 - 600 euroa 6 kk maksuajalla + kuukaudeksi laina toisesta firmasta jos tarpeen. Nyt sitä on 300 euroa 3 kk maksuajalla + noin 400 euroa toisesta firmasta ja kumpaakaan en pysty maksamaan ajoissa.
A. Maksoin suurehkon kk lainan pois, otin uudestaan (420 euroa)
B. Maksoin 6 kk maksuajalla olleen 500 euron lainan pois.
C. Piti ottaa 500 - 600 euroa 6 kk maksuajalla jolla olisin maksanut pois 420 euron lainan ja tarvittaessa sieltä uusi laina.
Eli ilman häiriötä olisin ollut veloissa mutta maksukykyinen + olisin saanut taas isomman lainasumman pitkällä maksuajalla käyttöön myöhemmin.
420 euron laina oli vain viikon maksuajalla kun oli tarkoitus maksaa pois.
Mutta mulla on eräs toinenkin laina joka takuuvarmasti menee ulosottoon kun on jotenkin hämärä firmakin. Kun mielummin maksan ne pikalainat pois kun ei ne firmat ole tähän mennessä syyllistyneet muuhun kuin siihen etteivät vastaa kysymyksiin kovin suoraan.
Tietysti jos olis voinut maksaa jotain tärkeimpiä laskuja pois niin olisin voinut odotella häiriön korjaantumista mutta huhun mukaan siihen menee 6 viikkoa eikä ole syytä epäillä arvion todenperäisyyttä kun ei ole ensimmäinen kerta kun tullut vastaan. Tosin tätä ennen vain omalla koneella.
(Suomi24)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeSun Apr 15, 2012 12:32 am

Kuulemma mun velka menee ulosottoon viiden päivän päästä jos en maksa mutta eipähän ole omaa syytä.
Olen asian asiakaspalveluun selittänytkin mutta se kun on "niitä" firmoja.
Ihan hyvällä mielellä olen mutta se vaan kun ei silti hirveesti taida ensi kuussa jäädä rahaa tuhlattavaksi vaikka uutta holtittomuuden aikakautta elänkin. Mutta jotain hemmottelua pitäis saada.
(D1)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeSun Apr 15, 2012 1:00 pm

Makselen kun jakselen, ei kai siinä sen kummempaa.
Ainakin tiedän kenelle ensin makselee.
Ihan huolestuttaa kun ajattelin ostaa jotain pientä kivaa nyt kun luottotiedot vielä kunnossa niin en keksinyt mitään.
Ei oo normaalia sellanen, ainahan nyt jotain tekee mieli.
Selailin epätoivoissani kuvastoakin muttei innostanut sielläkään mikään tarpeeksi.
Olisin mä yhden jutun voinut ostaa mutten viitsinyt niin kallista kuitenkaan kuin se olis ollut eikä se välttämättä ole tämän asunnon sisustukseen sopiva.
Ja taas on näin myöhä. Where the time goes..
Olosuhteet huomioon (siis miltä ulospäin näyttää) ottaen olen oudosti onnellisempi kuin aikoihin.
Se on mielenkiintoista viihdettä jos laskuja menee ulosottoon.
Mulla kun ei ole kummemmin ollut.
Sitten mä kuuntelen onnellisena kun ne uhkailee mua.
Tietysti jos haluis niin ostais sen jutun mutta mulla on muitakin juttuja mielessä.
(D1)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeMon Apr 16, 2012 12:47 pm

Heti alkupuolella mainostetaan firmaa mistä en enää koskaan aio ottaa lainaa ja sitä firmaa mikä ainakin toistaiseksi käsitykseni mukaan on ok ei mainita ollenkaan.
Ei voi tietää ennen kuin kokeilee. Mullakin 13 vuoden kokemus velasta eikä koskaan ennen ollut mitään ongelmia niin ensimmäisen huijarifirman kanssa keikkui siinä rajoilla. Sitten tämän viimeisen kanssa ei mennyt kuin pari kolme kuukautta kun on jo ulosottoon menossa.
Mulla oli tapana maksaa velkaa aina kuukausi etuajassa, sillä tavalla ei koskaan joutunut ongelmiin. Kerran kun sattui niin ettei pystynyt eräpäivänä maksamaan ja oli eräpäivä mennyt niin ne oli vaan että seur kerran ottaa yhteyttä ennen kuin eräpäivä mennyt. Ei moitteen sanaa myöhässä maksamisesta. Se ei tosin ollutkaan pikalainafirma. Olen ymmärtänyt ettei pikalainafirmat varsinaisesti asiakkaita haluakaan vaan haluavat sakkia joiden velkaa voi toimittaa ulosottoon.
Se kun on sitä ilmaista rahaa. Perinnän kulut varmaankin piilotettu jo palvelumaksuihin ja korkoihin. Sitten kun perii velkaa niin puhdas tuotto tulee miinus verot. Toimii tietysti parhaiten asiakkaiden kanssa joilla tuloja mutta tokihan mafian kanssa voi diilin pari tehdä jos löytyy joku köyhä jonka luottotiedot tarvii eliminoida. Naisten varmaan lähinnä. Nehän voi sitten vaivihkaa myydä seksiorjaksi. Jostain ilmestyy "herrasmies" joka sitten auttaa. Mulle onneks ei tule sitä ongelmaa kun tiedän kyllä tarjonnasta ketä voi suoraan potkia munille Very Happy
(Huijarivipit ei luotonantajarekisterissä)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeMon Apr 16, 2012 1:30 pm

Ei ole nimeni vielä houkutellut ketään namusetää tarpeeksi lähelle niin ei ole keltä pyytää lainaa Very Happy
Tai jotain.
Onkohan ne jotain vajakkeja siellä firmassa. Turha tässä vaiheessa enää puhella että voin ottaa uutta lainaa sitten kun entinen on maksettu pois. Esitin kysymyksen jo aikaa sitten ja kun ne puhelee tollasia sen jälkeen kun ovat ilmottaneet laittavansa mun velan perintään niin luuleeko ne ettei ole muitakin firmoja mistä ottaa. Mun tarjous ei ole enää voimassa. Eli se että maksaisin velan ajoissa pois. Ilmotin niille jo viime viestissä että käytös vaikuttaa siihen milloin rahat saa takaisin. Eli jos rahaa ei riitä kaikille niin parhaimmat firmat saa ensin.
Se orava voi olla huono ennekin. Ei kannata uskoa kaikkea mitä kuulee. Tai siis jos kyseessä olis valheellinen tyytyväisyyden tunne niin mistä se vois johtua. Oletko mennyt syömään vääriä sieniä oravan kanssa.. No, toivottavasti ei.
Ainakin olen sillä tuulella että ei kannata minkään huijarifirman alkaa aukomaan päätään mulle jos mielivät pysyä väleissä mun kanssa edes sen vertaa minkä nyt. Kun joillakin se laskutus tuntuu pyrkivän siihen ettei vaan selviäis veloistaan ja toiset on heti laittamassa perintään sellasesta mikä ei edes ole omaa syytä. Ei se ole asiakkaan maksettava jos tulee joku tekninen häiriö.
Välit on kyllä kunnossa vielä siihen firmaan missä se häiriö on. Kun en koe tarpeelliseksi alkaa niiden kanssa tappelemaan.
(D1)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeMon Apr 16, 2012 11:35 pm

Taisi Kaurismäen kommentit tulla suoraan sydämestä.
Ainakin vaikuttaa että sivusta nähty ja seurattu jotain mistä tullut turhautuminen.
Sitä en tosin tiedä että olisiko tappaminen se paras ratkaisu.

"Wahlroos tyrmistyi Kaurismäen tappokehotuksesta
16.4.2012 17:16 | 37 |
Katja Okkonen
Nordean, Sammon ja UPM:n hallitusten puheenjohtaja Björn Wahlroos on kauhistunut elokuvaohjaaja Aki Kaurismäen heitosta rikkaimpien ihmisten tappamisesta.
"Tietysti on täysin käsittämätöntä, että Guardian julkaisee Kaurismäen tappokehotuksen", Wahlroos sanoi tänään kirjansa Markkinat ja demokratia julkistustilaisuudessa.
"Ollaanko todella keskustelussa, jossa on legitiimiä sanoa näin", Wahlroos jatkoi.
Kaurismäki sanoi huhtikuun alussa brittilehti The Guardianin haastattelussa, että ainoa tapa päästä kurjuudesta on tappaa rikkain prosentti, joka omistaa kaiken.
"Yksi prosentti on pannut meidät tilanteeseen, jossa ihmisyydellä ei ole mitään arvoa", elokuvaohjaaja sanoi.
Wahlroos kuuluu Suomen rikkaimpiin ihmisiin. Hänen mielestään Kaurismäen kommentti on yksi osoitus siitä, että emme enää elä samanlaisessa lintukodossa kuin aikaisemmin."
(Wahlroos tyrmistyi)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeTue Apr 17, 2012 12:44 am

Olen paljolti unohtanut mitä koulussa opetettiin.
Pahuus varmaan hakee uusia kohteita jatkuvasti.
Jotkut kai saa enemmän apua kuin toiset.
Eikä omia toimiakaan voi jättää pois laskuista.
Milloin odotella kaikessa rauhassa, milloin olla aktiivinen.
No, ainakin mun velka-asia menee niin kuin menee.
Lueskellut netissä.
Joltain jäänyt 8 euroa maksamatta niin oikeusjuttua perintäfirma alkoi valmistelemaan.
Oli maksanut velan jo aikoja sitten että liekö tahallaan unohdettu se 8 euroa että voi sitten keissin tehdä siitä.
Olenpa tainnut astua pahuuden ytimeen.
Onneksi olen köyhä.
Rahallisesti siis.
Jos joku oikeusjutun tekee niin vain pilatakseen mun maineen ja kun ei raha kelpaa.
Koska oikeusjutun tulos on että maksan 0 euroa kun ei ole mistä ottaa.
Toisaalta taas velat on tarkoitus maksaa pois mutta jos sitä tahallaan häiritään niin sitten ei ole niin kiire.
Jos joku taas mun tulevaa perintöä kärkkyy niin enpä olis siitäkään niin varma kannattaako.
Tuntuu se perintövero olevan ongelma monelle ja varmaan voi olla mullekin.
Mun vanhemmat asuu fyysisesti ihan kivan näköisellä paikalla mutta siellä voi olla sen verran ikävät vibat etten tiedä menenkö sinne enää koskaan. Senkään puoleen ettei mulla ole aikaa eikä muutenkaan. Yksipuolisten velvollisuuksien suorittaminen tuntuu tylsältä. Kyllähän mä tavallaan haluaisin suorittaa velvollisuuteni ja käydä siellä päin mutta siinä on niin suuria käytännön ongelmia että kyllästyttää pelkkä ajatuskin. Jos olis rahaa käytössä niin sitten ehkä.. Ihan oikea loma jne.
(D1)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeTue Apr 17, 2012 12:47 am

** wrote:
Joo, pyysin adminia poistamaan päivikseni. Kiitos kaikille lukijoille ja kommentoijille.
Kirjoitatko joskus uutta?
Hyvää jatkoa joka tapauksessa.
(D1)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeTue Apr 17, 2012 1:36 am

"Olen yksi maailman yksinäisimmistä ihmisistä. Varmasti meitä on monta omissa kuplissamme mutta kokemuksena sitä tuntee olevansa ainut."
Vielä pahempaa on jos on ystäviä mutta ne ei voi olla läsnä.
Sitten jos tulee jotain ongelmia niin ne suree vaikka itse oliskin kohtalaisen reippaana.
Ja jos taas itsekään ei ole niin siinä sitä sitten kärsitään yhdessä mutta silti erikseen.
(K1)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeThu Apr 19, 2012 10:00 pm

Elämä itsessään aiheuttaa turtumusta. Hyvä että on lääkkeitä millä voi turruttaa itseään lisää jos siltä tuntuu.
Ennenhän se oli helppoa kun sai elää unelmissaan. Nyt kun tietää millainen paikka maailma oikeasti on ei voi paeta minnekään. Ei edes kuolemaan vaikka joku niin tuntuu luulevankin.
Seurassa tosin voi tavallaan paeta, unohtaa hetkeksi.
(Masennuslääkkeet ei auta)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeSun Apr 22, 2012 5:02 am

En huomannutkaan että olit jo tullut takaisin.
Tervetuloa.
Pääsi näköjään unohtumaan sellainenkin asia kuin vappu.
Voi olla ettei tule sen kummemmin juhlittua sitä.
Olis varmaan ollut mielessä jo aiemmin jos se olis jotenkin tärkee.
Tokihan sitä olis kiva juhlia mutta nykyisellään aikaan sidotut juhlat tuntuu rasittavilta.
Mut voinhan mä vähän väriä laittaa kun vappu on värin juhla.
Ja kevään vihreyttä tässä odotellaan.
Aloin miettimään että ehkä mun vaikeudet onkin harjoittelua tulevaa varten ja luulen etten halua kohdata sitä tulevaisuuden maailmaa mitä varten harjoittelen.
(D1)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeFri May 25, 2012 2:37 pm

Klarnasta ei missään tapauksessa, ihan paska firma. NetAnttilan asiakkaana ollut jo vuosia eikä olis pitänyt muualle vilkuilla. Jos tavaraa tarvii niin ei siinä hirveesti ylimääräistä maksettavaa tule sieltä ostaessa.
Jos Klarnasta nyt välttämättä haluaa laskuja niin ei kannata ostaa montaa tavaraa, vain yksi kerrallaan kun ne ei erittele laskussa niitä velkoja niin ei tiedä mikä ostos on jo kokonaan maksettu.
Klarnassa korko voi olla mikä summa tahansa vaikka olis maksanut sen mitä pyydetään ja enemmänkin. Laskussa oli koron määrä noin 25 euroa ja maksoin enemmän kuin pyysivät niin seuraavaan laskuun oli laitettu korkoa noin 50 euron verran. Alankin olla vähän kypsynyt siihen pelleilyyn puhumattakaan siitä että olen muutenkin sotkenut raha-asioitani. Hyvä kuitenkin tietää kuka jää ensimmäisenä ilman rahaa jos menee siihen pisteeseen ettei saa maksettua kaikkia velkojaan. En mä nyt sentään jätä pitkäaikaisia luotettuja kauppakumppaneitani ilman rahaa. Enkä uudempiakaan kun tiedän ne ok firmoiksi.
Jos pääsis takaisin rytmiin niin sais kusipää Klarnakin ilman harkintaa niitä rahojaan minulta.
(Suomi24)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeFri May 25, 2012 4:08 pm

En minä ainakaan pystynyt maksamaan Klarnan laskua siten että olis laittanut viitenumeron viestikenttään.
Ja Vivuksen kierrän kaukaa (testattu, olivat intona kun luulivat että kohta saavat multa luottotiedot pois).
Toivottavasti en joudu pulaan näiden uusien firmojen kanssa kun vaikuttavat ok firmoilta niin olis ikävä jos uhkais jäädä maksamatta mutta asiallisten firmojen kanssa on aina helpompi sopia asioista.
Kai se oli tämäkin testattava (pikavipit siis) mutta jotenkin tuntuu että parempi olis ollut jättää väliin Very Happy ja varsinkin mulkku Klarna.
(Suomi24)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeFri May 25, 2012 11:09 pm

Ei sieltä ainakaan liian helpolla tunnu saavan, kyselevät aika tarkkaan. En tosin edes olisi lainannut sieltä ellen olettaisi olevan ok firma.
(Suomi24, Euroloan)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeSat May 26, 2012 12:12 am

Credit24:ssä on hyvää se että niillä on helppo maksaa takaisin etuajassa kun nettisivulla saa päivitetyn laskun. Jos siis tarvii lainaa muttei tiedä millä aikataululla pystyy maksamaan takaisin niin voi huoletta ottaa pitemmällä maksuajalla kun korko vähennetään saman tien automaattisesti jos päättää maksaa aikaisemmin. Esim 300 euron lainalle olis tullut kuluja jotain kolme euroa jos oliskin maksanut takaisin muutaman päivän jälkeen.
Ferratum oli ainakin ns lifesaver kun sillä vipillä maksoin vuokran (sossun rahoja odotellessa) mutta olisin joutunut joka tapauksessa ottamaan kun sen verran sotkenut asioitaan. Kysyttäessa nopeutettua takaisinmaksua en saanut kovin pätevää vastausta eikä nettisivulta äkkiseltään löytynyt saman tyyppistä palvelua kuin Credit24:llä.
Euroloan kai ok, ei kovin isoa lainaa enkä tiedä milloin seur. kerran lainaan sieltä niin vaikea sanoa aineiston puuttuessa enempää.
Vivus ei multa saa hakemusta kovin helposti, hiukka epätoivoinen täytyy olla jos sieltä hakee.
Ferratumin laina pitkällä maksuajalla mutta katsoin parhaaksi tehdä mielummin niin vaikka korkoa meneekin. Siksi olisin halunnut tietää miten helposti voi nopeammin maksaa takaisin. En ainakaan mistään asiakaspalvelusta halua mankua kun voihan olla että tarkastelen useampaan kertaan summaa tässä ajan kuluessa.
Ferratumista huomasin että 6 kk ja 12 kk maksuajalla oli niin vähän eroa korossa että kannatti mielummin ottaa se 12 kk kun siinä joutui maksamaan suhteellisen vähän ns ylimääräistä.
Asiat olis paljon paremmin ilman Klarnan hämärälaskutusta. Oli kiva kun ostanut tavaraa ja luvattu kk maksun olevan siitä 55e/kk ja sitten pyöritelleet summaa ja yht´äkkiä pyysivät noin 180e (muut ostokset tietysti mukana summassa) kun edellinen lasku ollut noin 70e. Että en ihan niin fakiiri ole että osaisin ottaa huomioon budjetissa noin suuria vaihteluita. Mitään erittelyä eri ostosten tilanteesta ei anneta laskun mukana eli pienistä satunnaisista ostoista ei tiedä paljonko niistä on maksettu pois, isommat tietenkin muistaa mikä se kk summa on. Siinä sitten ihmettelee sitä yli menevää summaa että mihin se mahtaa perustua. Asiaa harkittuani olen tullut siihen tulokseen että maksan niille noin 130e/kk kun sen verran se alkujaan olisi ollut. Tosin ne nytkin pyytää melkein 300 euroa mutta se on ihan turhaa välittää niistä laskuista enää kun se on ilmeisen tarkoituksella sotkettu se laskutus.
(Suomi24, Vippipaikat)
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Admin
Admin



Posts : 251
Join date : 2011-04-03

Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitimeSat May 26, 2012 7:01 am

"Hei kaikille!
Ongelmani on seuraava: asun perheineni omakotitalossa Espoossa. Minua on alkanut vaivata naapurini käytös. Verhot ovat aina kiinni, talosta ei kuulu lainkaan elämisen ääniä (olen monesti käynyt iltaisin kuuntelemassa hänen ovellaan), eikä häntä näy pihalla kuin pari kertaa päivässä.
Hän kyllä tervehtii ja juttelee, muttei oma-aloitteisesti ikinä kerro omasta elämästään, vaan jutustelu jää smalltalkiksi.
Itse olen tottunut, että verhot pidetään auki, jos ei ole jotain synkkiä salaisuuksia.
Onko teillä tietoa, voiko salailevalle naapurille hommata häädön omakotitalosta ja miten? Miehestäni ei ole mitään apua tässä asiassa, vaan hän lähes nauraa minulle, kun otan asian puheeksi...
En haluaisi, että asia eskaloituu siihen, että minun pitää "savustaa" naapurini pois...

-Apuanne kaivaten. "

"Harmittaako kun et näe talon sisään? Siellähän voi ukkosi olla antamassa munaa suuhun naapurillesi. Todennäköisesti onkin. "

Tai vielä pahempaa. Joku on tilannut sinulle palkkamurhan ja naapuri tietää sen ja pitää verhot kiinni ettei joudu todistajaksi kun sinut ja ukkosi lahdataan.
Back to top Go down
http://thepowerofinvision.foorumi.biz
Sponsored content





Answers 2012 - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Answers 2012   Answers 2012 - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Answers 2012
Back to top 
Page 2 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» F Version 2012

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Power Of Invision :: General :: 7-
Jump to: